PAMIĘTAJ MNIE:
1 / 2 lewo
Eugen
Dodany: 2006-02-11
Artykuł: Eugen

INNE Z TEMATU

 

Enemy Flag 1.7.0

Wygląda na to, że najnowsza wersja gry Bartłomieja "M@stera" Barona wprowadziła tyle zmian, że starczyłoby na zupełnie nową grę :-). Oto lista ze strony autora:
  • zwiększona ilość graczy rozgrywających grę do 12,
  • zwiększona ilość osób przebywających na serwerze gry do 24,
  • zwiększona ilość drużyn do 6,
  • dodana możliwość handlu w trybie drużynowym,
  • możliwość wyboru koloru państwa,
  • po wyjściu gracza w trybie drużynowym kontrolę nad rozgrywką przejmuje gracz komputerowy,
  • pokazywanie przyrostu punktów akcji oraz złota po zakończonej turze,
  • pokazywanie drużyn graczy w komunikacie mówiącym o wyeliminowaniu gracza,
  • generator map losowych (nazwa mapy: „(RMG)”),
  • dodane menu główne gry,
  • zmieniony ekran ładowania gry,
  • dodane okna informacyjne,
  • dodane schematy gry dla 12 graczy,
  • możliwość wyboru filtrowania tekstur,
  • drobne poprawki programu konfiguracji gry,
  • zróżnicowany kolor granicy i obszaru państwa (różne odcienie),
  • płynne przejście między kolejnymi poziomami wielkości płomienia uszkodzonych budynków,
  • oznaczenie na liście graczy osób z zablokowaną możliwością wysyłania wiadomości,
  • widoczność paska mocy wrogich budynków dla graczy grających jak i obserwatorów,
  • oznaczenie gracza na liście osób którego sektor aktualnie jest zaznaczony na mapie,
  • pokazywanie ilości graczy w grze,
  • zmieniona faktura terenu mapy,
  • zmniejszona przeźroczystość obszaru mapy,
  • zmiana sposobu pulsacji obszaru gracza wykonującego ruch,
  • ciągłe pokazywanie drużyny graczy neutralnych,
  • wyświetlanie nazwy mapy na belce okna mapy,
  • pokazywanie współrzędnych zaznaczonego pola mapy,
  • poprawki wielu elementów graficznych,
  • zwijanie listy graczy w grze w zależności od ich ilości,
  • wiadomości zawierające same znaki spacji nie są wysyłane,
  • dodane dialogi otwórz/zapisz w edytorze map,
  • większy wpływ wybranego poziomu detali na grafikę w grze,
  • nowa komenda dla graczy (/time) pokazująca aktualny czas na serwerze gry,
  • losowanie najbardziej odpowiedniej mapy pod względem ilości grających osób w sytuacji gdy zdefiniowanych jest kilka map,
  • ujednolicenie formatu podawania czasu w grze i na serwerze,
  • pomocnicze informacje podczas blokowania/odblokowania możliwości wysyłania wiadomości danemu graczowi,
  • możliwość podawania czasu zablokowania wysyłania wiadomości w minutach i sekundach,
  • przeniesienie wszystkich danych statystycznych serwera do komendy /info,
  • przeniesienie listy graczy serwera do komendy /players,
  • pokazywanie adresu IP graczy na liście graczy serwera,
  • zablokowana możliwość zmiany ilości drużyn podczas trwającej rozgrywki,
  • możliwość zmiany rozmiaru okna konsoli serwera,
  • możliwość rozpoczęcia ataku od pojedynczego sektora jeśli znajduje się na nim ratusz,
  • możliwość naprawy ratusza (dużo gorszy współczynnik opłacalności niż dla innych budynków),
  • zmniejszona ilość przydzielanych punktów akcji zależnych od posiadanego terenu (1/40 -> 1/50),
  • zmniejszona ilość punktów akcji na starcie rozgrywki (10 -> 8),
  • zmniejszona ilość złota na starcie rozgrywki (500 -> 400),
  • zmniejszona ilość przydzielanego doświadczenia za zniszczenie ratusza (30 -> 20),
  • przydzielanie doświadczenia za zniszczenie gracza (30),
  • ujednolicenie ilości przyznawanego doświadczenia za odpowiednie akcje na sektorach/budynkach neutralnych (50% doświadczenia docelowego),
  • zmniejszona ilość otrzymywanego złota od wyeliminowanego gracza (25% -> 20%),
  • ratusz nie wydobywa złota,
  • zmieniony i poprawiony warunek stawiania kopalń przez boty,
  • ujednolicona procedura szukania miejsca na budynki przez boty,
  • udoskonalony warunek budowy murów przez boty,
  • zmieniony warunek stawiania nowego ratusza przez boty,
  • poprawione zachowanie bota w sytuacji zablokowania go przez sojusznika,
  • dłuższa rozbudowa państwa bota przed przystąpieniem do ataku,
  • burzenie budynków w sytuacji braku armii oraz miejsca na nowy barak,
  • handel botów,
  • inne znaczące poprawki ogólnego algorytmu gracza komputerowego,
  • poprawki bieżących map,
  • nowe mapy,
  • nowe ozdoby terenu,
  • optymalizacja wyszukiwania graczy po stronie klienta i serwera,
  • optymalizacja rysowania grafiki gry,
  • optymalizacja dostępu do danych gry,
  • optymalizacja pakietu informującego o ilości graczy (ok. 45% spadek rozmiaru),
  • uporządkowana struktura zasobów gry,
  • uzupełnienie manuala,
  • poprawiony błąd powodujący niepotrzebnie wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź serwera po podłączeniu się do niego,
  • poprawiony błąd związany z budowaniem kopalń przez boty w sytuacji zagrożenia jedynego ratusza,
  • poprawiony błąd związany z błędnym pokazywaniem pinga ostatniego gracza na liście,
  • poprawiony błąd związany z wyświetlaniem tury nr. 1 u graczy tuż po uruchomieniu serwera,
  • poprawione błędy literowe,
  • setki innych drobnych zmian i poprawek.
    Grę możecie pobrać także ze strony z recenzją.

  • KOMENTARZE

    Wynik działania (0 + 6):

    Regulamin
    Gość: