INNE Z TEMATU
Enemy Flag 1.7.0
Wygląda na to, że najnowsza wersja gry Bartłomieja "M@stera" Barona wprowadziła tyle zmian, że starczyłoby na zupełnie nową grę :-). Oto lista ze strony autora:
zwiększona ilość graczy rozgrywających grę do 12,
zwiększona ilość osób przebywających na serwerze gry do 24,
zwiększona ilość drużyn do 6,
dodana możliwość handlu w trybie drużynowym,
możliwość wyboru koloru państwa,
po wyjściu gracza w trybie drużynowym kontrolę nad rozgrywką przejmuje gracz komputerowy,
pokazywanie przyrostu punktów akcji oraz złota po zakończonej turze,
pokazywanie drużyn graczy w komunikacie mówiącym o wyeliminowaniu gracza,
generator map losowych (nazwa mapy: „(RMG)”),
dodane menu główne gry,
zmieniony ekran ładowania gry,
dodane okna informacyjne,
dodane schematy gry dla 12 graczy,
możliwość wyboru filtrowania tekstur,
drobne poprawki programu konfiguracji gry,
zróżnicowany kolor granicy i obszaru państwa (różne odcienie),
płynne przejście między kolejnymi poziomami wielkości płomienia uszkodzonych budynków,
oznaczenie na liście graczy osób z zablokowaną możliwością wysyłania wiadomości,
widoczność paska mocy wrogich budynków dla graczy grających jak i obserwatorów,
oznaczenie gracza na liście osób którego sektor aktualnie jest zaznaczony na mapie,
pokazywanie ilości graczy w grze,
zmieniona faktura terenu mapy,
zmniejszona przeźroczystość obszaru mapy,
zmiana sposobu pulsacji obszaru gracza wykonującego ruch,
ciągłe pokazywanie drużyny graczy neutralnych,
wyświetlanie nazwy mapy na belce okna mapy,
pokazywanie współrzędnych zaznaczonego pola mapy,
poprawki wielu elementów graficznych,
zwijanie listy graczy w grze w zależności od ich ilości,
wiadomości zawierające same znaki spacji nie są wysyłane,
dodane dialogi otwórz/zapisz w edytorze map,
większy wpływ wybranego poziomu detali na grafikę w grze,
nowa komenda dla graczy (/time) pokazująca aktualny czas na serwerze gry,
losowanie najbardziej odpowiedniej mapy pod względem ilości grających osób w sytuacji gdy zdefiniowanych jest kilka map,
ujednolicenie formatu podawania czasu w grze i na serwerze,
pomocnicze informacje podczas blokowania/odblokowania możliwości wysyłania wiadomości danemu graczowi,
możliwość podawania czasu zablokowania wysyłania wiadomości w minutach i sekundach,
przeniesienie wszystkich danych statystycznych serwera do komendy /info,
przeniesienie listy graczy serwera do komendy /players,
pokazywanie adresu IP graczy na liście graczy serwera,
zablokowana możliwość zmiany ilości drużyn podczas trwającej rozgrywki,
możliwość zmiany rozmiaru okna konsoli serwera,
możliwość rozpoczęcia ataku od pojedynczego sektora jeśli znajduje się na nim ratusz,
możliwość naprawy ratusza (dużo gorszy współczynnik opłacalności niż dla innych budynków),
zmniejszona ilość przydzielanych punktów akcji zależnych od posiadanego terenu (1/40 -> 1/50),
zmniejszona ilość punktów akcji na starcie rozgrywki (10 -> 8),
zmniejszona ilość złota na starcie rozgrywki (500 -> 400),
zmniejszona ilość przydzielanego doświadczenia za zniszczenie ratusza (30 -> 20),
przydzielanie doświadczenia za zniszczenie gracza (30),
ujednolicenie ilości przyznawanego doświadczenia za odpowiednie akcje na sektorach/budynkach neutralnych (50% doświadczenia docelowego),
zmniejszona ilość otrzymywanego złota od wyeliminowanego gracza (25% -> 20%),
ratusz nie wydobywa złota,
zmieniony i poprawiony warunek stawiania kopalń przez boty,
ujednolicona procedura szukania miejsca na budynki przez boty,
udoskonalony warunek budowy murów przez boty,
zmieniony warunek stawiania nowego ratusza przez boty,
poprawione zachowanie bota w sytuacji zablokowania go przez sojusznika,
dłuższa rozbudowa państwa bota przed przystąpieniem do ataku,
burzenie budynków w sytuacji braku armii oraz miejsca na nowy barak,
handel botów,
inne znaczące poprawki ogólnego algorytmu gracza komputerowego,
poprawki bieżących map,
nowe mapy,
nowe ozdoby terenu,
optymalizacja wyszukiwania graczy po stronie klienta i serwera,
optymalizacja rysowania grafiki gry,
optymalizacja dostępu do danych gry,
optymalizacja pakietu informującego o ilości graczy (ok. 45% spadek rozmiaru),
uporządkowana struktura zasobów gry,
uzupełnienie manuala,
poprawiony błąd powodujący niepotrzebnie wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź serwera po podłączeniu się do niego,
poprawiony błąd związany z budowaniem kopalń przez boty w sytuacji zagrożenia jedynego ratusza,
poprawiony błąd związany z błędnym pokazywaniem pinga ostatniego gracza na liście,
poprawiony błąd związany z wyświetlaniem tury nr. 1 u graczy tuż po uruchomieniu serwera,
poprawione błędy literowe,
setki innych drobnych zmian i poprawek.
Grę możecie pobrać także ze strony z recenzją.
Grę możecie pobrać także ze strony z recenzją.
Może Ci się spodobają
KOMENTARZE