-Dodano modyfikator pacyfistyczny w Sektorze 4: Jeśli Vateilika zabiła Krotera, a Iji jest pacyfistą, nie przywoła ona Komato. Zaatakują tak czy inaczej, ale dopiero przy obronie bazy Tasen na końcu sektora 9, pod warunkiem, że wciąż jesteś pacyfistą.
Widzę poważne zmiany :D Muszę znów zagrać ;) Słyszałem że w wersji 1.7 ma być dodane kompletnie nowe pacyfistyczne zakończenie.
Iji 1.6
Oto przetłumaczona lista zmian wprost z manuala, proszę o wyrozumiałość w stosunku do jakości przetłumaczonego tekstu, gdyż niektóre fragmenty wolałem pozostawić w wersji oryginalnej, aby nie wprowadzać niepotrzebnej konfuzji jakimś słowotwórstwem.
1.6 (6 Marzec 2010)
Poważne zmiany:
-Dodano opcję "efektów specjalnych, która usuwa linie, poligony i rozciągnięte piksele na tyle, na ile to możliwe, a dodatkowo zmniejsza częstotliwość takich efektów jak "gruzy i "chmury dymu", aby przeciwdziałać niepotrzebnemu spowolnieniu pewnych komputerów. To znacznie obniża wizualny efekt pewnych grafik, a zwłaszcza bossów.
-Zabijanie odbitymi pociskami nie będzie się już liczyło na liczniku jako zabicie, o ile to nie Ty wystrzeliłeś pocisk. Innymi słowy, gra zapisuje dane na temat tego, kto wystrzelił pocisk, a nie kto go odbił jako ostatni.
-Dodano modyfikator pacyfistyczny w Sektorze 4: Jeśli Vateilika zabiła Krotera, a Iji jest pacyfistą, nie przywoła ona Komato. Zaatakują tak czy inaczej, ale dopiero przy obronie bazy Tasen na końcu sektora 9, pod warunkiem, że wciąż jesteś pacyfistą.
-Berserkerzy muszą teraz czekać 1,5 sekundy po każdym wystrzale, zanim użyją ponownie Resonance Detonator.
-Naprawiono pauzowanie podczas używania Retribution.
-Nie można już utknąć w Sektorze 2 zwiększając zabezpeczenia pewnych drzwi poprzez nieudane próby ich złamania, a następnie teleportując się spowrotem do Elite Room. Dan zmniejszy poziom zabezpieczeń do 1, jeśli drzwi nie zostały otworzone, gdy używasz teleportu.
-Nie można już utracić crack'ów poprzez ciągłe powtarzanie Nanofield Reboot i restartowanie Sektora.
-Naprawiono całkowity czas, który czasami przeskakiwał o jedną sekundę w przód, podczas restartowania pokojów z bossami.
-Zegar zatrzymuję się w odpowiednim momencie podczas bitwy Losa.
-Nie otrzymujesz już Jump 3, oraz Armor 3, gdy wkraczasz do pokojów z bossami w trybach Single Sector Play, lub Sudden Death Sector.
-Asha2 nie jest już unieruchomiony, gdy stajesz mu czoła po raz 3.
Drobne/Kosmetyczne zmiany:
-Wrogowie wchodzący do teleportera z miną-pułapką nie będą umierać; teleporter eksploduje jak zwykle, jednak nie pojawia się wróg. To powinno sprawić, że brak zaliczenia zabójstw na liczniku podczas pewnych scenek w trakcie gry będzie miało więcej sensu.
-Czas przeładowania Massacre został skrócony o połowę, zaś moc zwiększona.
-Jeśli spotkałeś Ansaksie, pojawi się ona znów na końcu sektora X.
-Animacja Tasen Elite w chwili bezczynności została poprawiona.
-Zegar pokazuje "x" gdy nie liczy czasu, aby ułatwić graczowi ujrzenie, kiedy jest zatrzymany. Zauważysz, że czas stoi w miejscu przez chwilę tuż po crackowaniu czegoś.
-Dzienniki i chat'y zostały uaktualnione. Niektóre szczegóły dotyczące historii zostały zmodyfikowane, lub poszerzone.
-Muzyka towarzysząca starciom z bossami restartuje się prawidłowo, jeśli dotrzesz do Krotery po zerwaniu paktu.
-Ansaksie używa teraz swojego Massacre, a prędkość jej teleportacji nie zależy już od poziomu trudności.
-Dodano Yukabacera, oraz Ansaksie do informacji o wrogach obecnej w menu głównym.
- Ranga "Zabójca" zmieniona na "Pacyfista", aby mocniej podkreślić, że zabicie 50 lub mniej przeciwników podczas całej rozgrywki wciąż liczy się jako "pacyfistyczne" dla modyfikatorów związanych z zabijaniem.
-Dodano alternatywne początkowe zdjęcie, którego szansa pojawienia się to 1 do 3.
-Zmodyfikowano część Sektora 7.
-Annihilatorzy nie mogą już strzelać swymi Splintergun przez ściany.
-Iji nie mówi już "damnit" podczas używania Atomówki, gdy poziom zdrowia jest niski.
-Znacznik umiejscowienie nie znika już na zawsze, gdy wchodzisię do obszarów nie pokazanych na mapie.
Niezmienione:
-Bardzo rzadki błąd, który z nieznanych przyczyn pozwala Iji poruszać się podczas crackowania lub jazdy windą.
-Bardzo rzadki błąd, który z nieznanych przyczyn sprawia, że przeciwnicy stoją w miejscu.
-Wciąż nie uważam faktu, że Annihilatorzy niszczą się nawzajem za pomocą Shocksplinter'a jako błąd, gdyż leży to w ich naturze.
-Troopersi, którzy czasami biegną w przeciwne strony, nie czynią tego z powodu błędu, a jedynie dlatego, że próbują zwiększyć dystans między nimi a ich przeciwnikiem, a przecież Shocksplinter zadaje więcej obrażen, ale nie może być użyty na niewielką odległość.
-Podczas gdy dodatkowe zdjęcia kończące dla drogi pacyfistycznej są w planach, nie zostały one jednak jeszcze stworzone. Być może w następnej wersji.
Wszystko brzmi świetnie, chyba najwyższy czas wrócić do świata Iji, gdyż liczba wprowadzonych zmian w stosunku do wersji pierwotnej jest imponująca! Dobrej zabawy życzę wszystkim tym, którzy również się na to zdecydują, lub tym, którzy jeszcze nie mieli z tym nietuzinkowym dziełem do czynienia.
1.6 (6 Marzec 2010)
Poważne zmiany:
-Dodano opcję "efektów specjalnych, która usuwa linie, poligony i rozciągnięte piksele na tyle, na ile to możliwe, a dodatkowo zmniejsza częstotliwość takich efektów jak "gruzy i "chmury dymu", aby przeciwdziałać niepotrzebnemu spowolnieniu pewnych komputerów. To znacznie obniża wizualny efekt pewnych grafik, a zwłaszcza bossów.
-Zabijanie odbitymi pociskami nie będzie się już liczyło na liczniku jako zabicie, o ile to nie Ty wystrzeliłeś pocisk. Innymi słowy, gra zapisuje dane na temat tego, kto wystrzelił pocisk, a nie kto go odbił jako ostatni.
-Dodano modyfikator pacyfistyczny w Sektorze 4: Jeśli Vateilika zabiła Krotera, a Iji jest pacyfistą, nie przywoła ona Komato. Zaatakują tak czy inaczej, ale dopiero przy obronie bazy Tasen na końcu sektora 9, pod warunkiem, że wciąż jesteś pacyfistą.
-Berserkerzy muszą teraz czekać 1,5 sekundy po każdym wystrzale, zanim użyją ponownie Resonance Detonator.
-Naprawiono pauzowanie podczas używania Retribution.
-Nie można już utknąć w Sektorze 2 zwiększając zabezpeczenia pewnych drzwi poprzez nieudane próby ich złamania, a następnie teleportując się spowrotem do Elite Room. Dan zmniejszy poziom zabezpieczeń do 1, jeśli drzwi nie zostały otworzone, gdy używasz teleportu.
-Nie można już utracić crack'ów poprzez ciągłe powtarzanie Nanofield Reboot i restartowanie Sektora.
-Naprawiono całkowity czas, który czasami przeskakiwał o jedną sekundę w przód, podczas restartowania pokojów z bossami.
-Zegar zatrzymuję się w odpowiednim momencie podczas bitwy Losa.
-Nie otrzymujesz już Jump 3, oraz Armor 3, gdy wkraczasz do pokojów z bossami w trybach Single Sector Play, lub Sudden Death Sector.
-Asha2 nie jest już unieruchomiony, gdy stajesz mu czoła po raz 3.
Drobne/Kosmetyczne zmiany:
-Wrogowie wchodzący do teleportera z miną-pułapką nie będą umierać; teleporter eksploduje jak zwykle, jednak nie pojawia się wróg. To powinno sprawić, że brak zaliczenia zabójstw na liczniku podczas pewnych scenek w trakcie gry będzie miało więcej sensu.
-Czas przeładowania Massacre został skrócony o połowę, zaś moc zwiększona.
-Jeśli spotkałeś Ansaksie, pojawi się ona znów na końcu sektora X.
-Animacja Tasen Elite w chwili bezczynności została poprawiona.
-Zegar pokazuje "x" gdy nie liczy czasu, aby ułatwić graczowi ujrzenie, kiedy jest zatrzymany. Zauważysz, że czas stoi w miejscu przez chwilę tuż po crackowaniu czegoś.
-Dzienniki i chat'y zostały uaktualnione. Niektóre szczegóły dotyczące historii zostały zmodyfikowane, lub poszerzone.
-Muzyka towarzysząca starciom z bossami restartuje się prawidłowo, jeśli dotrzesz do Krotery po zerwaniu paktu.
-Ansaksie używa teraz swojego Massacre, a prędkość jej teleportacji nie zależy już od poziomu trudności.
-Dodano Yukabacera, oraz Ansaksie do informacji o wrogach obecnej w menu głównym.
- Ranga "Zabójca" zmieniona na "Pacyfista", aby mocniej podkreślić, że zabicie 50 lub mniej przeciwników podczas całej rozgrywki wciąż liczy się jako "pacyfistyczne" dla modyfikatorów związanych z zabijaniem.
-Dodano alternatywne początkowe zdjęcie, którego szansa pojawienia się to 1 do 3.
-Zmodyfikowano część Sektora 7.
-Annihilatorzy nie mogą już strzelać swymi Splintergun przez ściany.
-Iji nie mówi już "damnit" podczas używania Atomówki, gdy poziom zdrowia jest niski.
-Znacznik umiejscowienie nie znika już na zawsze, gdy wchodzisię do obszarów nie pokazanych na mapie.
Niezmienione:
-Bardzo rzadki błąd, który z nieznanych przyczyn pozwala Iji poruszać się podczas crackowania lub jazdy windą.
-Bardzo rzadki błąd, który z nieznanych przyczyn sprawia, że przeciwnicy stoją w miejscu.
-Wciąż nie uważam faktu, że Annihilatorzy niszczą się nawzajem za pomocą Shocksplinter'a jako błąd, gdyż leży to w ich naturze.
-Troopersi, którzy czasami biegną w przeciwne strony, nie czynią tego z powodu błędu, a jedynie dlatego, że próbują zwiększyć dystans między nimi a ich przeciwnikiem, a przecież Shocksplinter zadaje więcej obrażen, ale nie może być użyty na niewielką odległość.
-Podczas gdy dodatkowe zdjęcia kończące dla drogi pacyfistycznej są w planach, nie zostały one jednak jeszcze stworzone. Być może w następnej wersji.
Wszystko brzmi świetnie, chyba najwyższy czas wrócić do świata Iji, gdyż liczba wprowadzonych zmian w stosunku do wersji pierwotnej jest imponująca! Dobrej zabawy życzę wszystkim tym, którzy również się na to zdecydują, lub tym, którzy jeszcze nie mieli z tym nietuzinkowym dziełem do czynienia.
Link do wersji na Windowsa: Link rozmiar: 28Mb
Link do recenzji na VG: Recenzja
Może Ci się spodobają
KOMENTARZE
Gość
+0
2010-04-22 21:40:37
1