Grafika
Jeden typ rozgrywki
Wymagania sprzętowe!!!
INFORMACJE
Gatunek: Tetris
Licencja: freeware
Data wydania: 2005
Pobrań: 3791
Producent: Lars Peter Christiansen
Wymagania sprzętowe:
CPU 1 GHz, 256 MB RAM, Karta Graficzna minimum GeForce 6600+najnowsze sterowniki, DirectX 9
CPU 1 GHz, 256 MB RAM, Karta Graficzna minimum GeForce 6600+najnowsze sterowniki, DirectX 9
Język:
INNE Z TEMATU
Crystal Cubes
OCEŃ
Tetris kojarzy się głównie z grą, która z racji prostego wykonania graficznego, nie ma zbyt wygórowanych wymagań sprzętowych. Crystal Cubes jest programem potrzebującym do prawidłowego działania naprawdę porządnego komputera, tym samym stwierdzenie „masz tak słaby sprzęt, że lepiej pograj w tetrisa” nie ma tutaj logicznego odzwierciedlenia.
Zasady praktycznie się nie zmieniły, nadal głównym zadaniem jest układanie ze spadających klocków równych rzędów, które to natychmiast są usuwane, robiąc miejsce kolejnym. Za to wszystko otrzymujemy punkty, a określona ich ilość pozwala na awans do następnego poziomu. Im wyżej zajdziemy, tym będzie trudniej, bo wspomniane klocki zaczynają spadać coraz szybciej. Niestety, Crystal Cubes ma możliwość wyboru tylko jednej rozgrywki, dlatego też trzeba to uznać za duży minus.
Najważniejszą cechą tej produkcji jest grafika. Wszystko ukazane jest w pełnym trójwymiarze. Fantastycznie wygląda oświetlenie, które zmienia kąt padania promieni wraz ze zmianą poziomu. Jakby tego było mało, światło jest tak jasne, że czasami potrafi naprawdę oślepić i automatycznie odwraca się wzrok od monitora. Każdy przedmiot rzuca cień, tym samym widać, że autorzy wykazali się tutaj dużym profesjonalizmem. W tle przygrywa futurystyczna muzyka, która ma chyba za zadanie wprowadzenie gracza w jakiś stan transu, w każdym razie pasuje do oprawy graficznej, choć nie koniecznie musi się podobać. Reszta dźwięków to typowy standard i nie ma się tutaj nad czym rozpisywać. Bardzo ładnie wizualnie przedstawiono usuwanie ułożonych rzędów. Klocki wyrzucane są z ramki i lądują na podłodze, po czym porozrzucane, pozostają na niej.
Crystal Cubes pod względem graficznym prezentuje się naprawdę przepięknie i widać, że na tej sferze najbardziej się skupiono, omijając samą zabawę. Jeden typ rozgrywki to stanowczo za mało, aby wybić się spośród innych podobnych produkcji. Mimo wszystko pograć można, pod warunkiem posiadania dobrego komputera.
KOMENTARZE
Gość
+0
2006-12-21 02:02:16
Very crude demo, basicly looks like your standard CG student rip a few effects here and there and bundle it together. The game code it self is not very stable, so go back and learn some better C please!
Gość
+0
2006-12-12 14:40:11
czy tylko mi nie chodzą żadne gry???
NIC
+0
2006-05-29 21:48:51
Niestety na moim GeForce 2 MX 400 64MB nie działa.... Jakiś błąd tworzenia tekstur... Przynajmniej udało się mi pokonać moje Win98 (bo też nie działa, ale się udało).
Aha, gra nie wymaga DX9, tylko jeszcze wyższego (takiego nieoficjalnego, bodaj z servicepacków).
Gość
+0
2006-05-29 21:38:54
E, słaby jesteś. Ja mam Semprona 2500+, 1 GB RAM i ATI Radeon 9500 128. Jest to stosunkowo słabszy sprzęt od twojego, a gra śmiga mi ładnie - żadnych niskich FPS-ów, zero błędów ze sterownikami. Teraz można postawić pytanie: dlaczego?
Robcioo
+0
2006-05-29 20:58:24
Posiadam Atlona 64 3000+, 512 MB RAM i GeForce 6600 128 VRAM - gra mi sie haczyła. Jakieś pytania?
Gość
+0
2006-05-29 20:46:16
Fajny, ładny tetris. Wymagania są przesadzone - komputer mam od paru lat i wiem że taka grafika powinna spokojnie pomykać na owiele słabszym sprzęcie.
Gość
+0
2006-05-29 18:21:18
Pierwszy raz widzę tetris o takich wymaganiach. Ja sobie niestety nie pogram, a
chętnie bym to zrobił, bo sądząc po recenzji,
to fajna gierka.
Gość
+0
2006-05-27 14:17:41
małe wymagania: mam 2.6 GHz, 512 Ram, Direct X 9c... Ale nie znosze tetrisów!
Robcioo
+0
2006-05-27 11:32:26
Gra działa, ale potrafi być bardzo kapryśna. Jeżeli nie chodzi to znaczy, że karta graficzna (sterowniki) nie spełnia minimalnych wymagań. To samo się tyczy DirectX
Gość
+0
2006-05-27 10:21:36
Identycznie dzieje się u mnie.