BioWare poprawi swój system dialogów
Podczas konwentu PAX Australia, przedstawiciele BioWare ujawnili, że w powstającym RPG-u Dragon Age: Inquisition system rozmów zostanie znacznie rozbudowany w stosunku do ostatnich gier studia.
Jak przyznali twórcy, w Dragon Age II dialogi z NPC-ami sprowadzały się do wyboru dwóch skrajnych wypowiedzi, które na dodatek nie miały szczególnie dużego wpływu na fabułę. Tym razem liczba opcji dialogowych będzie dużo bardziej rozbudowana, a statystyki bohatera znacząco wpłyną na efekt rozmowy.
Patrząc choćby na ostatniego Mass Effecta, tego typu "nowości" zdają się niemal rewolucyjne, w rzeczywistości nie są jednak niczym więcej niż powrotem BioWare do korzeni. I w sumie aż smutno się słucha zachwytów twórców nad czymś, co już w latach 90. – czasach Baldur's Gate i Planescape: Torment – było swego rodzaju standardem.
Informacje dodatkowe: