
Broken Age: pomysł z dwoma aktami wypalił
Tim Schafer w wywiadzie dla GamesIndustry International powiedział, że podzielenie Broken Age na dwa akty okazało się trafionym rozwiązaniem.
– Na sprzedaży pierwszej części gry zarobiliśmy już tyle, żeby bez problemu sfinansować pozostałą część produkcji – stwierdził Schafer. Broken Age zacznie więc teraz zarabiać nie tylko na siebie, ale i na twórców. Sporym hitem może okazać się wersja na iPada, która trafi do sprzedaży w tym roku.
Początkowo pomysł podzielenia gry nie spotkał się ze zbyt ciepłym przyjęciem, głównie z powodu złej komunikacji studia z graczami. "Nie prosiliśmy o więcej pieniędzy, chcieliśmy po prostu rozbudować grę i sfinansować ją sami". Efekt okazał się rzeczywiście świetny: Broken Age doskonale łączy old-school z nowoczesnością, a równie imponującego zaplecza aktorskiego nie było dotąd chyba w żadnej innej przygodówce.
Premiera drugiego aktu zaplanowana jest na drugi kwartał 2014.
Przeczytaj recenzję Broken Age.
Informacje dodatkowe: