INNE Z TEMATU
4 Niezależny News - Powrót do codzienności
Nowy rok minął i wróciliśmy już w większości do swoich codziennych obowiązków. Powoli dla mnie na nowo obowiązkiem - swoją drogą bardzo przyjemnym - staje się pisanie w miarę świeżych wiadomości z całego świata, a niedługo również po modernizacji mojej strony domowej wspieranej przez VG, artykułów dotyczących niezależnego tworzenia gier.
W ostatnich dniach wyszedł z okacji drugich urodzin specjalny numer e-zinu Ślimaczek. Jest to e-zin nawiązujący w głównej mierze do produkcji klikowych i traktujący o wydarzeniach dotyczących Polskiej Sceny tego środowiska do tworzenia gier. Jednak jego twórcy starają się wychodzić również do zagranicznych produktów, czy też ruchu niezależnych twórców gier.
W ostatnim czasie informowałem was również o konkursie na The Daily Click. Tym razem jednak chciałbym wam przedstawić dwie interesujące produkcje biorące w nim udział. Pierwsza jest to produkcja międzynarodowej grupy Silvernova zwana EverEternal WinterWorld - jest to gra platformowa w której motorem napędzającym nie jest gł. wątek fabularny (pokonanie złego łotra...), ale grywalność i humor. Druga produkcja jest autorstwa polskiego klikowca Fadexa. Jest to kontynuacja Gappy'ego: Prezent Mikołaja, a nosi tytuł Gappy 2. Jest to gra zręcznościowo-logiczna w której naszym zadaniem jest takie ułożenie obiektów, aby gł. bohater zebrał wszystkie niebieskie kryształy i dotarł do wyjścia.
W Sunset studio naszym celem jest wdanie się w rolę pomocnika od czarnej roboty i jak najszybsze zdobywanie najlepszych materiałów, by coraz więcej i lepszych gwiazd brało udział w 'naszych' filmach.
Jak wiemy, po premierze WoW'a nastała epoka darmowych gier MMORPG. W sieci jest wiele takich projektów, z czego duża część nie jest warta uwagi pomimo dobrej grafiki itp. rzeczy. Jednak te, które odniosły sukces nie mają oszołamiającej grafiki. Przykładem takiej gry był jest projekt Fantasaar, który jest rozwijany od kilku lat. Jego pierwsza wersja była bardzo interesująca, a autorzy ciąglę ją usprawniali, jednak teraz kiedy przyszła pora na sequel, dostępne jest tylko forum, na którym co jakiś czas Patrick dodaje informacje o postępach nad grą lub grafiką. Natomiast dawni jak i przyszli gracze dają różne propozycje i starają się wspomóc autorów jak tylko mogą.
Po raz kolejny na zakończenie informacje o projektach z Japonii. Znów dzięki The Independent Gaming Source możemy dowiedzieć się o ciekawych produkcjach z tego kraju. Tym razem są to muzyczne produkty Kanogutiego, które polecam ze względu na dość ciekawe pomysły oraz wykonanie.
W ostatnich dniach wyszedł z okacji drugich urodzin specjalny numer e-zinu Ślimaczek. Jest to e-zin nawiązujący w głównej mierze do produkcji klikowych i traktujący o wydarzeniach dotyczących Polskiej Sceny tego środowiska do tworzenia gier. Jednak jego twórcy starają się wychodzić również do zagranicznych produktów, czy też ruchu niezależnych twórców gier.
W ostatnim czasie informowałem was również o konkursie na The Daily Click. Tym razem jednak chciałbym wam przedstawić dwie interesujące produkcje biorące w nim udział. Pierwsza jest to produkcja międzynarodowej grupy Silvernova zwana EverEternal WinterWorld - jest to gra platformowa w której motorem napędzającym nie jest gł. wątek fabularny (pokonanie złego łotra...), ale grywalność i humor. Druga produkcja jest autorstwa polskiego klikowca Fadexa. Jest to kontynuacja Gappy'ego: Prezent Mikołaja, a nosi tytuł Gappy 2. Jest to gra zręcznościowo-logiczna w której naszym zadaniem jest takie ułożenie obiektów, aby gł. bohater zebrał wszystkie niebieskie kryształy i dotarł do wyjścia.
W Sunset studio naszym celem jest wdanie się w rolę pomocnika od czarnej roboty i jak najszybsze zdobywanie najlepszych materiałów, by coraz więcej i lepszych gwiazd brało udział w 'naszych' filmach.
Jak wiemy, po premierze WoW'a nastała epoka darmowych gier MMORPG. W sieci jest wiele takich projektów, z czego duża część nie jest warta uwagi pomimo dobrej grafiki itp. rzeczy. Jednak te, które odniosły sukces nie mają oszołamiającej grafiki. Przykładem takiej gry był jest projekt Fantasaar, który jest rozwijany od kilku lat. Jego pierwsza wersja była bardzo interesująca, a autorzy ciąglę ją usprawniali, jednak teraz kiedy przyszła pora na sequel, dostępne jest tylko forum, na którym co jakiś czas Patrick dodaje informacje o postępach nad grą lub grafiką. Natomiast dawni jak i przyszli gracze dają różne propozycje i starają się wspomóc autorów jak tylko mogą.
Po raz kolejny na zakończenie informacje o projektach z Japonii. Znów dzięki The Independent Gaming Source możemy dowiedzieć się o ciekawych produkcjach z tego kraju. Tym razem są to muzyczne produkty Kanogutiego, które polecam ze względu na dość ciekawe pomysły oraz wykonanie.
Może Ci się spodobają
KOMENTARZE