Almora Online
Od lutego, gdy pojawił się trailer z tej polskiej gry hack&slash (na wzór Diablo), nie pisaliśmy o postępach prac, bo i do lipca nie było dostępnej publicznej wersji. Almora Online to chyba pierwszy projekt sieciowej gry z elementami RPG na taką skalę tworzony w Game Makerze. Prawie całą grę przygotował w pojedynkę Grzegorz Borkowski i przyznać trzeba, że wykonał kawał dobrej roboty. Oprawa audiowizualna, wspomagana muzyką Roba Westwooda (tego samego, który komponował do Magi) robi piorunujące wrażenie - krajobrazy, przedmioty i potwory to efekt pracy wysokiej klasy specjalisty.
Wszyscy, którzy zdecydują się na pobranie aktualnej wersji muszą pamiętać, że to wersja BETA i do końca jeszcze sporo pracy. Najpierw należy pobrać 0.60, a dopiero najnowszy patch 0.70 i podmienić tylko plik exe.
Zmiany w wersji 0.70:
- Zmniejoszono utratę doświadczenia po śmierci z 5% do 3%;
- Dostępnych jest więcej przedmiotów +1, +2 i +3;
- Zlikwidowano czas "Away from keyboard" (z dala od klawiatury);
- Skrócono czas floodowania okna rozmów;
- Dodano mnóstwo nowych przedmiotów do sklepu;
- Potwory nie atakują gracza, który pojawia się w nowym obszarze;
- zoptymalizowano kod (zwiększono liczbę FPSów);
- Poprawiono błąd podwójnego antidotum w sklepie spożywczym;
Odnośniki:
Oficjalna strona Almora Online
Plik do pobrania (wersja 0.60)
Plik do pobrania (patch do wersji 0.70)
1