Budżet dużych gier nie pozwala na innowacje
Tak twierdzi Jade Raymond, ładna pani na zdjęciu, producentka takich hitów jak Assassin's Creed i Splinter Cell: Blacklist.
Jej zdaniem, producenci gier muszą zacząć działać efektywniej, w przeciwnym wypadku czeka nas coraz mniej innowacji w wysokobudżetowych tytułach.
– Wszystko to wina rosnących kosztów. Kiedy tworzysz produkcję AAA i musisz wydać na nią, powiedzmy, 100 milionów dolarów, ostatnie czego chcesz, to wysokie ryzyko – powiedziała w wywiadzie z serwisem Digital Spy.
– Jako twórcy gier, powinniśmy zainwestować w narzędzia, które pozwolą nam tworzyć dziesięciokrotnie więcej treści przy takim samym nakładzie prac, co obecnie – dodała.
Jade uważa również, że kluczem do sukcesu dla dużych producentów jest szybkie przystosowywanie się do zmieniających się upodobań graczy, a także testowanie alternatywnych modeli biznesowych. "Branża cały czas się zmienia, tak samo jak sposób, w jaki gracze spędzają swój wolny czas oraz ich oczekiwania."
Informacje dodatkowe:
A i zauważ że znane marki wolą tworzyć gry dla dorosłych bo pewnie wiekszy utarg mają z tych gier, a gry dla młodszych to schodzą na drugi plan.
A jeżeli chodzi o post zgadzam sie w 100 % z tą ładną kobietą :p
1