CD-Action w 2013 roku zdobyło wielu nowych czytelników
Czasopisma komputerowe w Polsce nie mają się zbyt dobrze – trudno się dziwić, zwykle nie ma w nich nic, czego nie moglibyśmy znaleźć za darmo w Sieci. Tylko CD-Action zdołało w ubiegłym roku znacząco umocnić swoją rynkową pozycję.
Sprzedaż magazynu w październiku 2013 wyniosła 90 tys. egzemplarzy i była o ponad 19 tys. egzemplarzy wyższa niż w analogicznym okresie 2012 roku. Wzrost wyniósł więc aż 27 procent.
Na niewielkim plusie znalazło się także drugie pismo Bauera, PC Format. Tutaj sprzedaż wzrosła z 68 do 69 tys.
Pozostałe magazyny objęte kontrolą ZKDP zaliczyły straty: Komputer Świat kupuje teraz średnio 43 tys. osób (o 3 tys. mniej niż w 2012 roku), PC World – 18 tys. (zamiast 26 tys.), a Chip – 16 tys. (zamiast 20 tys.).
Na rynku ostatkiem sił trzymają się jeszcze inne magazyny o grach, m.in. Gamer i PSX Extreme. Ich oficjalna sprzedaż nie jest jednak znana.
Informacje dodatkowe: