PAMIĘTAJ MNIE:
1 / 2 lewo
Jan Giemza
Dodany: 2013-06-22
Artykuł: Jan Giemza

INNE Z TEMATU

 

Czy kampanie single-player są potrzebne?

 

Zdaniem studia Respawn, twórców powstającego na konsole nowej generacji Titanfall – nie.

 

– Stworzenie misji do kampanii dla pojedynczego gracza wymaga pełnego skupienia całego zespołu i co najmniej kilku miesięcy pracy. Tymczasem gracz przebiega przez nie w osiem minut – powiedział szef studia Vince Zampella. – Poza tym, jaki odsetek graczy przechodzi kampanię w całości? Może 5 procent.

 

Dlatego też w Titanfall tryb single-player będzie wielkim nieobecnym – zamiast tego cała para pójdzie w dopracowywanie starć między graczami.

 

Mam jednak wątpliwości, czy jest to dobra decyzja. Zgoda, kampanię przechodzi się w kilka godzin i zapomina o niej, ale czym byłoby Halo bez Master Chiefa, a Call of Duty bez szaleńczych zwrotów akcji w fabule? Może lepszym rozwiązaniem byłoby wzbogacenie trybu single-player, a nie jego całkowite porzucenie…


Informacje dodatkowe:

KOMENTARZE

Wynik działania (3 + 0):

Regulamin
Gość:
Jan Giemza
+0
2013-06-24 09:11:39
Zamiast znaków zapytania powinny być myślniki, jakiś błąd:)
Jan Giemza
+0
2013-06-24 09:11:11
Gościu, zaglądam na CD Action, ale źródłami newsów są w większości przypadków zagraniczne serwisy, z których CDA również czerpie pełnymi garściami. Już pomijam fakt, że w świecie gier ? wbrew pozorom ? nie mamy setek ważnych newsów i wypowiedzi każdego dnia. :)
Gość
+0
2013-06-23 11:24:46
Macie sporo podobnych tematów co Cdaction :p
Gość
+0
2013-06-22 12:37:10
Ktoś pamięta jeszcze szczątkowy tryb single w Quake 3? Jeśli w grze chodzi głównie o dobre multi, to single na doczepkę i tak nie obchodzi targetu - i na odwrót. Można wymyślać tryby wieloosobowe dla wszystkiego, ale po co, skoro w większości takich gier nie znajdziemy drugiego chętnego?

1