
Czy kampanie single-player są potrzebne?
Zdaniem studia Respawn, twórców powstającego na konsole nowej generacji Titanfall – nie.
– Stworzenie misji do kampanii dla pojedynczego gracza wymaga pełnego skupienia całego zespołu i co najmniej kilku miesięcy pracy. Tymczasem gracz przebiega przez nie w osiem minut – powiedział szef studia Vince Zampella. – Poza tym, jaki odsetek graczy przechodzi kampanię w całości? Może 5 procent.
Dlatego też w Titanfall tryb single-player będzie wielkim nieobecnym – zamiast tego cała para pójdzie w dopracowywanie starć między graczami.
Mam jednak wątpliwości, czy jest to dobra decyzja. Zgoda, kampanię przechodzi się w kilka godzin i zapomina o niej, ale czym byłoby Halo bez Master Chiefa, a Call of Duty bez szaleńczych zwrotów akcji w fabule? Może lepszym rozwiązaniem byłoby wzbogacenie trybu single-player, a nie jego całkowite porzucenie…
Informacje dodatkowe:




1