PAMIĘTAJ MNIE:
1 / 2 lewo
Jan Giemza
Dodany: 2011-06-20
Artykuł: Jan Giemza

TAGI
INNE Z TEMATU

 

Guild Wars 2 bez klasycznych questów

 

Serwis Gamerzines.com przeprowadził ciekawy wywiad z głównym projektantem Guild Wars 2 Erikiem Flannumem. Dowiedzieliśmy się, jak w najnowszej produkcji ArenaNet stworzony został system questów. Dobra wiadomość: koniec z odwiecznym schematem "zagadaj do NPC, zabij -dziesiąt mobów i wróć po nagrodę". Jego miejsce zajmą osobiste historie i wydarzenia.

 

Już podczas tworzenia postaci będziesz musiał podjąć decyzje, które wpłyną na całą dalszą rozgrywkę. "Twoje pochodzenie, twoja własna opowieść to nasz ekwiwalent głównego wątku w słynnych RPG dla jednego gracza" – wyjaśnia Flannum. W Guild Wars 2 możemy liczyć na znacznie ciekawszą, bardziej rozbudowaną fabułę niż w innych produkcjach tego typu. Nie będzie już ona wyłącznie pretekstem do wielogodzinnego grindowania.

 

Ciekawie zapowiada się również system wydarzeń – zasadniczo nie mają one wyraźnie zaznaczonego początku ani końca, co oznacza, że można dołączyć do nich w każdej chwili. Załóżmy, że przemierzając naszym herosem łąki kwieciem umajone, zobaczymy, że grupa stworów szturmuje okoliczną wieżę. Jeśli mamy ochotę, możemy dołączyć do zabawy – dostaniemy wówczas dodatkowe punkty doświadczenia. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by po cichu oddalić się od zgiełku.

 

Na szczęście nie zabraknie klasycznego kalendarza z listą zaplanowanych eventów. Flannum unika jednak szczegółów – poza oczywistym zapewnieniem, że atrakcji będzie znacznie więcej niż w Guild Wars z numerem jeden.

 


Informacje dodatkowe:
 Strona główna wydarzenia: http://www.gamerzines.com/mmo/previews/interview-guild-wars-2-pt1.html

KOMENTARZE

Wynik działania (0 + 1):

Regulamin
Gość: