Pillars of Eternity 2: Tak działa wieloklasowość
Posłuchaj, jak reżyser nowej części Pillars of Eternity Josh Sawyer opowiada o zaimplementowanym w grze systemie wieloklasowym.
Twórcom zależy na tym, żeby gracze mogli tworzyć oryginalne połączenia (np. maga z wojownikiem), a jednocześnie, żeby takie twory nie sprawiały wrażenia słabszych od bohaterów jednoklasowych. Jasne, taki „mag bitewny” nie będzie ani potężnym wojownikiem, ani wybitnym magiem, ale jego wszechstronność ma w pełni rekompensować niedostatki mocy.
Pillars of Eternity II: Deadfire zebrało już ponad 2 miliony dolarów w trakcie kampanii na fig.co – 190% potrzebnej kwoty. Dzięki temu gra doczeka się m.in. polskiej wersji językowej, zaawansowanych opcji personalizacji interfejsu i większej liczby poziomów (w sumie 18 zamiast 15).
https://www.fig.co/campaigns/deadfire
Informacje dodatkowe: