Torment nie spełni wszystkich obietnic z kampanii
Nie wszystko, co obiecywało studio InXile Entertainment podczas kampanii na Kickstarterze, znajdzie się w finalnej wersji Torment: Tides of Numenera.
Wycięto między innymi system craftingu, zredukowano liczbę kompanów z dziewięciu do sześciu i zrezygnowano z przygotowania włoskiej wersji językowej (włoscy gracze otrzymają zwrot pieniędzy).
Jak tłumaczą twórcy, w trakcie produkcji stawiali na głębie i reaktywności fabuły i postaci. Jeśli chcieli zmieścić się w budżecie i nie przesuwać kolejny raz premiery, musieli zdecydować, czy zrobić mniej rzeczy lepiej, czy „rozwodnić” grę. Poza tym, okazało się, że crafting nie pasuje do projektu rozgrywki i byłby dorzucony na siłę.
Kickstarterowcy nie mają co jednak płakać, bo jeśli (a raczej: gdy) gra doczeka się rozszerzeń, otrzymają je za darmo.
Premiera Torment: Tides of Numenera już za niecały miesiąc, 28 lutego.
Informacje dodatkowe: