Udany relaunch APB
Tydzień po premierze APB: Reloaded twórcy ujawnili pierwsze statystyki popularności. Pozwalają im z optymizmem patrzeć w przyszłość.
All Points Bulletin miał krótkie i burzliwe życie. Narodził się w czerwcu 2010 jako płatna gra multiplayer, ale już po kilku miesiącach graczom odcięto dostęp do serwerów. Na szczęście dobrzy ludzie z K2 Network uznali, że tak obiecujący projekt nie może po prostu odejść w wirtualny niebyt – i przerobili go na model Free 2 Play (z nieobowiązkowymi mikropłatnościami).
Efekt? W tydzień po rozpoczęciu otwartych beta testów on-line w grze przebywa równocześnie ok. 24 tys. graczy, a co godzinę tworzonych jest ponad 1000 nowych kont. Nie znamy dokładnych liczb, ale oznacza to, że twórcom udało się pozyskać prawdopodobnie ok. 200 tysięcy aktywnych użytkowników. Na dodatek każdy z nich poświęca na rozgrywkę ponad 3 godziny. To naprawdę dobry początek.
W APB: Reloaded możecie zagrać, udając się na stronę gamersfirst.com/apb/ i pobierając niewielki plik instalacyjny.
Informacje dodatkowe:
Strona główna wydarzenia: http://www.gamersfirst.com/apb/
1