W Torment będzie walka turowa
Jakiś czas temu twórcy Torment: Tides of Numenera zapytali graczy, jaki system walki woleliby w grze: turowy czy z aktywną pauzą. Wyniki rozłożyły się w zasadzie po równo, dlatego ostatecznie podjęto decyzję, by pozostać przy klasycznych turach.
Jak tłumaczy Kevin Saunders z InXile:
Skłanialiśmy się w stronę walki turowej, bo naszym zdaniem bardziej pasuje do taktycznej złożoności gry.
Tak naprawdę walka nie ma kluczowego znaczenia dla nowego Tormenta: twórcy kładą nacisk przede wszystkim na kreację świata, historię i relacje między bohaterami. Podobnie jak w kultowym już Planescape, znaczną część gry będzie można ukończyć bez wyciągania miecza z pochwy.
Torment: Tides of Numenera trafi do sprzedaży w 2015 roku.
http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera/posts/686723
Informacje dodatkowe: