PAMIĘTAJ MNIE:
1 / 2 lewo
Kola256
5
Pobierz:
Dodany: 2007-09-17
Artykuł: Kola256

Oprawa audiowizualna
Naprawiono niedoróbki z poprzedniej edycji
Nowe udogodnienia (np. lina ulepszaj
Drobne niedociągnięcia w rozgrywce z botami
INFORMACJE
Gatunek: Strzelanki
Licencja: freeware
Data wydania: 2007
Pobrań: 2104
Producent: Sea Soft
Wymagania sprzętowe:
Procesor 800 MHz, pamięć 64 MB, karta graficzna 32 MB, DirectX 8.0
Dodatkowe opcje:
Internet/LAN, Rekordy online
Język: Polska wersja językowa Polski Angielska wersja językowa Angielski
INNE Z TEMATU

 

Blow Everything Up Net 2007

Blow Everything Up Net 2007 Blow Everything Up Net 2007 Blow Everything Up Net 2007
OCEŃ
Moi zagraniczni koledzy recenzenci, z którymi prowadzę częste i żywiołowe pogaduchy, od jakiegoś czasu powtarzają do znudzenia: ?Czas strzelanek już minął. Lata 90-te należały do przygodówek, później była era strzelanek, ale teraz ludzie mają już ich dosyć. Nastały czasy gier wyścigowych i RPG?. Na przekór wszystkich, producenci owych strzelanek z rynku freeware i shareware wciąż zaskakują innowacyjnością. Taka sytuacja miała również miejsce w przypadku omawianej dziś gry, która przez rok od ostatniej edycji wyewoluowała w dobrym kierunku.

 Tak jak w poprzedniej edycji BEU Net, również w najnowszej jej odsłonie mamy okazję wziąć udział w sieciowym pojedynku z użyciem broni palnej. Zabrzmiało nieco archaicznie... tak czy siak w BEU chodzi o to, aby zmieść z planszy wszystko co się rusza i ma przy sobie broń. Jeśli już o środkach przemocy mowa, do dyspozycji gracza oddano aż 12 różnorakich miotaczy nabojów (w tym broń specjalną, którą otrzymuje się za uzyskanie maksymalnego poziomu adrenaliny). Mimo iż Blow Everything Up Net 2007 jest produkcją w znacznej mierze nastawioną na rozgrywkę sieciową, to dla laików przygotowano również tryb Single, gdzie mogą poćwiczyć strzelanie z komputerowymi przeciwnikami. Jeśli już o botach mowa, to w porównaniu z poprzednią edycją dzieła Sea Soft, zabawa z nimi naprawdę sprawia przyjemność. Nie oszukują i nie windują bardzo wysokiego poziomu trudności.

 Gra oferuje trzy tryby rozgrywki: Death Match (typowa strzelanina ? każdy z każdym), Team Deatch Match (zabawa drużynowa) oraz Capture The Flag (tryb znany m.in. z gry Capture the Dude ? chodzi o to aby wykraść flagę przeciwnika i dotrzeć z nią do własnej bazy, uchodząc rzecz jasna przy tym z życiem). Największą przyjemność z gry sprawia rozgrywka sieciowa w jednym z wymienionych trybów. Dzień i noc dostępnych jest kilka wysokiej jakości serwerów, czekających specjalnie na Ciebie (przynajmniej na razie wielkiego tłoku na nich nie ma). Zanim przejdę do konkluzji, słów kilka o największych zmianach BEU Net 2007 w stosunku do poprzedniczki. Poprawiono grafikę, przygotowano kilka nowych map (ich liczba ma podobno wzrastać), dodano możliwość używania liny, służącej do szybszego poruszania się (nie tylko uciekania przed przeciwnikiem) po mapie, co z pewnością wpłynęło na ożywienie samej rozgrywki i może stanowić aurea mediocritas dla zwiększenia popularności tej produkcji.. Mało? Proszę bardzo: wprowadzono replay'e, głosowy system odzywek, kanał IRC, uniki oraz usprawniono symulacje fizyczne ciał zabitych. O pozostałych zmianach na lepsze dowie się gracz decydując się na pobranie tego dzieła.

 Mocną stroną Blow Everything Up Net 2007 jest oprawa muzyczna, która dobrze wkomponowała się w klimat gry (tak, tak, BEU Net 2007 uzyskało swój specyficzny klimat). Wszelkie niedoróbki wytykane producentowi przez kolegę recenzenta BEU Net 2006 zostały naprawione, dlatego z czystym sumieniem mogę przyznać recenzowanej dziś grze najwyższą notę. Nie dlatego, że jest to produkcja tworzona pod patronatem Victory Games, lecz dlatego, że naprawdę potrafi przykuć do monitora. Jak zapowiedział producent, jest to ostatnia produkcja z serii Blow Everything Up, więc wysoka nota na pewno wieńczy jego dzieło. Zresztą, przekonajcie się sami i nie sugerujcie się słowami krytyków, że dla strzelanek nie ma miejsca w świecie ambitnych gier. Zapraszam do pobrania.

Może Ci się spodobają

Velocity the Bee Dark Ocean The Ultimate Chuchu!
KOMENTARZE

Wynik działania (8 + 9):

Regulamin
Gość:
Gość
+0
2007-10-07 15:53:48
polecam wszystkim tą grę ;]
Gość
+0
2007-10-03 13:22:09
Teraz nikt nie nażeka że BEU net Nie działa a dla dorosłych bo ludi dużo krwi rozlewają :) i są brzystkie slowa jak ssiesz kolego :). PS zmienięcie szatę graficzną na tą poprzednią bo nie widać ramek w Komentarz: Nick i do kodu.
Gość
+0
2007-09-23 18:50:04
sasik, a co za problem sobie bindnać line na ppm? w konsoli (~) w grze napisz "bind rmb rope" :P.
Gość
+0
2007-09-20 20:47:00
ja mam 17 tez gram/gralem a u Ciebie to jest problem rodzicow ktorzy nie pilnuja...:) ja tez tak maielm ale jakos nie narzekam wiadomo ze w gry erotyczne to mi zabraniali grac... sorki za offa:) a tak gra jest spoko ale ciezko bylo grac gdy mozna bylo strzelac z liny bo ledwro respawn a tu kill:P
Gość
+0
2007-09-19 15:53:27
O lol ja mam 12 l at i gram w ta greeee
Gość
+0
2007-09-19 12:55:15
chciałbym z kimś zagrać są chętni ? ? ? :)

[Znajdziesz chętnych na stronie twórców / na forum. - Sea]

Gość
+0
2007-09-18 20:49:34
Boska muzyka, piękne efekty. Dobra rozgrywka. Kilka drobnych błędów - brak polskich znaków, przeciętne boty (ujdą w tłoku) i ta cholerna lina, z której zrobiłbym pożytek, gdyby mogła być pod ppm. Solidne złoto, chociaż gra nie dla mnie - nie grywam w strzelanki.
Gość
+0
2007-09-18 19:00:33
Noo, ładne ładne. Jeszcze chyba mam betę na dysku. Ogólnie, gra jest fajna chociaż ma wiele antyfanów, ale nie zaszkodzi spróbować. PS. Taa, a Kola to przecie w redakcji nie jest, a newsy/recenzje pisze, a swój adres mailowy ma. Cóż, nie moja sprawa =_=

Gość
+0
2007-09-17 22:36:34
Gra jak gra, może być, jak na grę przygodową to całkiem dobra produkcja. BTW: czy ktoś wie, jakie są inne metody minimalizacji funkcji logicznych (pomijając metody Karnaugha i Quine'a-McKluskeya)?

-------

"Zanim przejdę do konkluzji, sów kilka o największych zmianach BEU Net 2007 w stosunku do poprzedniczki." - Kola256 jest ornitologiem? "Wymagania sprzętowe: Procsor 800 MHz, pamięć 64 MB, karta graficzna 32 MB, DirectX 8.0" - pomyłki każdemu się zdarzają Chciałbym jeszcze się zapytać, jaka następna gra (jeśli będzie) zostanie stworzona przez SiSoft?

[Hackflip, o szczegółach kiedy indziej. BTW połączyłem dwa komentarze Szymka w jeden. - Sea] [Naczelnictwo powinno zwerbować jakiegoś korektora. Ot co! - Kola256]

Gość
+0
2007-09-17 22:35:17
Ta 18 jest tylko po to, żeby więcej ludzi ściągało grę. Ot co!

(1) Poprzednia 1 2 3 4 Następna