Indie Game Challenge - wyłoniono zwycięzców
Limbo i Inertia. Autorzy tych gier otrzymali po 100 tysięcy dolarów nagrody. Kwota niemała, więc warto było spędzić te lata przy procesie tworzenia.
Na tym można by newsa skończyć, ale muszę wyrzucić z siebie (czyt. podzielić się z wami) kilka moich przemyśleń. Zapewne zbiegiem okoliczności można nazwać fakt, że obie gry dostępne są jedynie na Xboxa 360, do kupienia na Xbox Live. Ograniczeń co do platformy nie było, ale widząc kolejny konkurs, w którym nawet po ogłoszeniu wyników nie mogę zagrać w zwycięską produkcję, zwiększa mi się poziom frustracji.
100 tysięcy to sporo - pewnie przeznaczą je na nowe gry, skoro mają takie świeże pomysły. Chociaż proponowałbym poprawienie strony internetowej, szczególnie w przypadku Inertii, bo na myśl przychodzi mi tylko kategoria w której wygrała - "Non- Professional".
Informacje dodatkowe:
Strona główna wydarzenia: http://www.indiegamechallenge.com/winners/
Dodajcie coś takiego, że jak klikam na ilość komentarzy albo na dymek na stronie głównej przy artykule to też się on włącza.
1