PAMIĘTAJ MNIE:
1 / 2 lewo
Eugen
Dodany: 2011-02-12
Artykuł: Eugen

TAGI
INNE Z TEMATU

 

Indie Game Challenge - wyłoniono zwycięzców

Limbo i Inertia. Autorzy tych gier otrzymali po 100 tysięcy dolarów nagrody. Kwota niemała, więc warto było spędzić te lata przy procesie tworzenia.

 

 

Na tym można by newsa skończyć, ale muszę wyrzucić z siebie (czyt. podzielić się z wami) kilka moich przemyśleń. Zapewne zbiegiem okoliczności można nazwać fakt, że obie gry dostępne są jedynie na Xboxa 360, do kupienia na Xbox Live. Ograniczeń co do platformy nie było, ale widząc kolejny konkurs, w którym nawet po ogłoszeniu wyników nie mogę zagrać w zwycięską produkcję, zwiększa mi się poziom frustracji.

 

 

100 tysięcy to sporo - pewnie przeznaczą je na nowe gry, skoro mają takie świeże pomysły. Chociaż proponowałbym poprawienie strony internetowej, szczególnie w przypadku Inertii, bo na myśl przychodzi mi tylko kategoria w której wygrała - "Non- Professional".


Informacje dodatkowe:
 Strona główna wydarzenia: http://www.indiegamechallenge.com/winners/

KOMENTARZE

Wynik działania (4 + 5):

Regulamin
Gość:
nazgut
+0
2011-02-14 11:23:01
Limbo bardzo ładnie się prezentuje.
Gość
+0
2011-02-13 14:16:02
Ta druga gra to najgorsza ze wszystkich, które brały udział w IGC, nie mam pojęcia w jaki sposób wygrała, chyba, że na trailerze pokazali wersje Alpha sprzed roku.
Dodajcie coś takiego, że jak klikam na ilość komentarzy albo na dymek na stronie głównej przy artykule to też się on włącza.
Gość
+0
2011-02-13 13:59:14
LIMBO miazga, to drugie takie se; ostatnio zauwazylem jest bardzo popularny taki mroczny klimat w stylu "gluchociemny" nieukrywam ze nawet mi sie to podoba tylko zeby nie' przegli ' z tego typu produkcjami bo co za dużo to niezdrowo

1