PAMIĘTAJ MNIE:
1 / 2 lewo
Jan Giemza
Dodany: 2012-06-11
Artykuł: Jan Giemza

INNE Z TEMATU

 

KIckstarter: CLANG

 

 

Nikomu jeszcze nie udało się przenieść do wirtualnego świata walki mieczem jak należy. Nawet popularne kontrolery ruchowe, takie jak Move czy Kinect nie spełniają wystarczająco dobrze swojej funkcji ze względu na opóźnienia i niewielką "rozdzielczość przestrzenną". Wygląda na to, że CLANG wprowadzi na tym polu małą rewolucję.

 

Neal Stephenson i jego wierna ekipa pracują w pocie czoła nad przygotowaniem nowoczesnego, precyzyjnego kontrolera, który pozwoli wiernie przenieść na ekran walkę przy pomocy broni białej. Prócz tego, w dość zaawansowanym stadium znajduje się też gra, która pozwoli poczuć się jak prawdziwy mistrz ostrzy. Koniec z topornymi blokami i zamaszystymi uderzeniami. W CLANG możliwe będzie wyprowadzanie skomplikowanych ciosów z różnych pozycji, parowanie, uderzenia głowicą, a nawet grappling.

 

A i to nie wszystko. Cały system zostanie wyposażony w SDK i API, dzięki czemu każdy developer będzie mógł zaimplementować go w swojej grze.

 

Projekt CLANG potrzebuje na rozruch 500 tys. dolarów. W zaledwie 3 dni udało się zebrać 1/3 tej sumy, jesteśmy więc dobrej myśli.

 

Szczegóły na www.kickstarter.com.

 


Informacje dodatkowe:
 Strona główna wydarzenia: http://www.kickstarter.com/projects/260688528/clang

KOMENTARZE

Wynik działania (5 + 10):

Regulamin
Gość:
Gość
+0
2012-06-16 13:12:54
gosc czytanie ze zrozumieniem nie boli ...
Gość
+0
2012-06-12 21:22:16
Nikomu jeszcze nie udało się przenieść do wirtualnego świata walki mieczem jak należy

Bushido blade na PS1 :) nawet dobrze odaje takie walki, spore plansze które można swobodnie zwiedzać,jeden cios przegrana lub wygrana walka, można zostać ukaranym za walkę bez honoru np zatakowanie kogoś zanim ten dosięgną swoją broń, do tego każdą bronią się inaczy walczy.

1