No Man?s Sky mogło się nie ukazać
Jak się okazuje, w 2013 roku projekt No Man’s Sky stanął na krawędzi zagłady. Wszystko przez… naturę.
Jak opowiada Sean Murray z Hello Games:
„To było kilka tygodni po powodzi, była wigilia. Wszyscy wzięliśmy wolne, gdyż powódź zdewastowała nam całe biuro. Byliśmy blisko podjęcia decyzji o skasowaniu projektu. Przepadła masa danych, to był ogromny cios, a na dodatek… nie byliśmy wcale pewni, czy wydanie tej gry to dobry pomysł. Jak dziś nad tym myślę, to zastanawiam się, czy myśmy wtedy nie oszaleli.”
Twórcy posiadali kopie zapasowe, ale i tak utracili część danych, których odtworzenie zajęło długie tygodnie. Katastrofa zjednoczyła ich jednak, postanowili wziąć się w garść i stworzyć coś, co zachwyci graczy. Czy im się udało, przekonamy się wreszcie już w czerwcu.
Informacje dodatkowe: