TAGI
INNE Z TEMATU
Rusza trzeci rozdział "Runes of Magic"!
Redakcja Victory Games nawiązała bezpośredni kontakt z Frogsterem, aby zdobyć dokładne informacje, dotyczące najnowszego, potężnego update’u do Runes of Magic, noszącego podtytuł „The Elder Kingdoms”. Dziś więc ujawniamy to, co każdy może sprawdzić samodzielne, jako że „The Elder Kingdoms” został już oficjalnie opublikowany.
Przedstawiamy najważniejsze zmiany i nowości, wraz z informacjami, których udzielono nam bezpośrednio podczas prezentacji na prasowym serwerze „Run Magii”. Część z wymienionych modyfikacji jest jeszcze w fazie implementacji, gdyż Chapter 3 ma być dalej rozwijany w wielu nowych „paczkach”, nie składa się więc tylko z jednego, dużego update’u.
Przedstawiamy najważniejsze zmiany i nowości, wraz z informacjami, których udzielono nam bezpośrednio podczas prezentacji na prasowym serwerze „Run Magii”. Część z wymienionych modyfikacji jest jeszcze w fazie implementacji, gdyż Chapter 3 ma być dalej rozwijany w wielu nowych „paczkach”, nie składa się więc tylko z jednego, dużego update’u.
- 3 nowe strefy: Królestwo Dalanis na kontynencie Zandorya, rządzone przez króla Callaway’a. Nowe strefy są większe od dotychczasowych, a na każdą przypada około 100 nowych questów, czyli łącznie około 300(!). Miasto stołeczne, również o nazwie Dalanis ma zostać nowym centrum wysokopoziomowych graczy.
- Oblężenia zamków: Nowy tryb walki między graczami w gildiach (guild vs guild), który działał będzie na zasadzie matchmakingu (dobierania z uwzględnieniem odpowiednich kryteriów), wystawiając przeciw sobie nawet gildie z różnych serwerów! Dopieszczone i odpowiednio ulepszone przez gildie zamki, zostają wiernie „przeniesione” na specjalną instancję, gdzie toczyć się będzie walka, oczywiście również przy użyciu sprzętu oblężniczego, takiego jak tarany, balisty i katapulty. Warto też dodać, że przegrani nie tracą swoich zamków, zaś wygrani zdobywają przedmioty, tytuły i punkty pvp, a więc warto próbować.
- Nowy „System Kart”: Gracze mogą wreszcie wykorzystać zdobyte na potworach, rzadkie przedmioty- karty. Ich użycie powoduje dodanie potwora do „bestiariusza” i stały(!), choć niewielki bonus do jakiejś statystyki dla danej postaci. Kart tych do zdobycia jest kilkaset, a jako, że można nimi również handlować, jest to wielka gratka dla tych, którzy lubią maksymalnie dopieszczać swoje wirtualne awatary. Jako ciekawostkę możemy wam powiedzieć, że istnieje jedna karta… bóstwa! Tak, śmiertelnicy mogą zabić(i pewnie już to zrobili...) Lyoth, boginię-pajęczycę, aby uzyskać bonus, który jednak nie uczyni z nich samych bogów wśród graczy (nie pamiętam dokładnie, ale wynosi on chyba +4 do jakiegoś atrybutu).
- System zapisywania w instancjach: We wszystkich instancjach ma zostać wprowadzony system save pointów, czyli zapisywania stanu gry, za każdym razem po zabiciu jednego z bossów. W ten sposób wkraczając ponownie do odwiedzonego wcześniej miejsca, zostajemy teleportowani wprost do miejsca zapisu, podczas gdy zabici przez nas bossowie pozostają martwi, a thrash moby(zwykli, nie-bossowi przeciwnicy) się respawnują.
- Nowe Instancje: Ma być ich kilka, zaś jako przykład podano nam Kanały pod stolicą Dalanis, gdzie szaleni naukowcy prowadzą eksperymenty na ludziach. Można więc oczekiwać paru dziwnych, porządnie wykręconych bossów.
- Tryby trudności dla instancji: Do wszystkich instancji ma również zostać wprowadzony wybór jednego z dwóch poziomów trudności: Łatwego i Normalnego. Na łatwym poziomie bossowie są łatwiejsi do pokonania, co oznacza jednak również gorszej jakości łup. Poziom normalny jest… normalny, co jednak w wielu instancjach ma być sporym wyzwaniem nawet dla doświadczonych graczy.
- Zwiększenie limitu poziomu do 60, co oczywiście wiąże się z nowymi umiejętnościami, również tymi elitarnymi.
- Nowe Frakcje: Królestwo Dalanis dawniej było zjednoczone, teraz jednak 6 potężnych frakcji odłączyło się od niego, stwarzając graczom szansę na wykonywanie u nich zadań i zdobywanie wyjątkowych nagród. Ostatecznym celem graczy ma być ponowne zjednoczenie królestwa Dalanis z jego dawnymi sojusznikami.
- Nowy Battleground: Łańcuch Górski Tyrefen, szczegóły przed nami utajniono :-)
- Przedmioty do Item Shop’u: Twórcy nie zamierzają zmieniać zasad kupowania przedmiotów za realną walutę. Wciąż więc nie będzie można kupić broni ani zbroi, dojdą za to nowe przedmioty pożądania, jak np. Większy dom! Udostępniony do zakupu ma być również przedmiot pozwalający na transfer statystyk z jednego itemu na inny, jeśli np. bardziej nam się podoba jego wygląd.
- Małżeństwa: Wreszcie formalnie wprowadzone zostanie małżeństwo między graczami. Będzie to związane z huczną ceremonią, a być może nawet dodatkowymi, niewielkimi bonusami. Plany twórców co do owych bonusów nie były w momencie prezentacji konkretnie, mówiono jednak np. o możliwości teleportowania się do swojego małżonka.
- Publiczne Questy: Zgodnie z trendami w świecie MMORPG’ów, wprowadzono również tzw: „Public Encounters”, a więc zadania, które w danym momencie mogą wykonać wspólnie różni gracze, będący w tym samym miejscu. Są to swoiste „światowe eventy” powtarzające się co jakiś czas.
- 2 nowe mounty: Wiemy jedynie, że nie będą one szybsze od dotychczasowych, ani tym bardziej latające, ale co najmniej jeden ma umożliwiać 2 graczom podróżowanie na swoim grzbiecie.
- Nowe dźwięki i muzyka: Nowe tło muzyczne i dźwięki, związane z pojawieniem się nowych lokacji i potworów.
- Potężniejsze Runy
- Nowe Sety(komplety) Ekwipunku.
Wszystko to brzmi bardzo obiecująco i być może zachęci tych, którzy jeszcze nie doświadczyli przyjemności obcowania z tym dziełem. A może nawet przyciągnie kilku tych, którzy już się nim znudzili.
A jak wam, drodzy czytelnicy, podoba się planowany zakres zmian? Zapraszamy do komentowania.
A jak wam, drodzy czytelnicy, podoba się planowany zakres zmian? Zapraszamy do komentowania.
Strona główna wydarzenia: Link
Recenzja "Runes of Magic": Link
KOMENTARZE