Secret of Ultimate Legendary Fantasy: Unleashed
Pozwoliłem sobie również przetłumaczyć coś w rodzaju F.A.Q. umieszczonego na tej stronie:
P: Jakie są wymagania systemowe?
O: Gra została napisana na komputerze z procesorem 233Mhz i kartą graficzną "za 10 dolarów". Działa bez zarzutu.
P: Na jakich systemach operacyjnych będzie działała ta gra?
O: Planuję wersje na Windowsa, Linuxa i Mac'a.
P: Będzie dostępna w moim języku?
O: Być może. Planuje wersje Angielską, Francuską, Hiszpańską, Włoską i Niemiecką. Możliwe, że jeszcze Japońską i Koreańską. Może kilka innych, ale powinny być w miarę grywalne bez czytania w ogóle.
P: Jak wymawiasz G'nome i D'warf?
O: "Guh-Nome" i "Dee-Warf", oczywiście.
P: Co w niej lepszego od Egoboo?
O: Sterowanie jest lepsze. Grafika jest lepsza. Bardziej skomplikowana. Gra przez sieć. Losowe podziemia. Masy potworów. Strasznie trudna...
P: Sam ją napisałeś?
O: Jasne. Napisałem około 60,000 linijek kodu C, plus tony plików ze skryptami. Wszystkie grafiki i animacje są moje. Zrobiłem większość odgłosów, muzyki i efektów specjalnych. Dodam pełną listę twórców w wersji finalnej.
P: Co zostało do zrobienia?
O: Stworzenie plansz, otoczenia i kodu sieciowego, to są spore rzeczy.
P: Mogę jakoś pomóc?
O: Nie. Przynajmniej nie teraz. Zbudowałem cały arsenał narzędzi dla tej gry i mógłbym stworzyć ewentualnie jakieś forum. Poczekam i popatrzę.
Cała gra zapowiada się interesująco. Aby dostawać informacje o procesie tworzenia gry można zarejestrować się do systemu newsletter na tej stronie i wpisać nasze dane (imię, adres e-mail, wiek, system i język). Co ciekawe jest opcja wybrania języka polskiego!
1