Fizyka gry
Psychodeliczny klimat
Bez większego pomysłu
Brak doładowań broni
INFORMACJE
Gatunek: Strzelanki
Licencja: freeware
Data wydania: 2006
Pobrań: 1086
Producent: Gauntalus
Wymagania sprzętowe:
brak danych
brak danych
Język:
INNE Z TEMATU
Blocktality
OCEŃ
Wiele razy zdarzyło mi się opisywać produkcje, które śmiało wykorzystywały dość popularny engine o nazwie Ogre 3D. Blocktality jest kolejną grą działającą na tym silniku i jak zwykle to bywa – nawet dość udaną.
Świat w Blocktality jest całkowicie trójwymiarowy i zbudowany z klocków/bloków. Sterujemy postacią, która składa się z kilku poskładanych kul. Główne nasze zadanie to chwycić broń i strzelać do każdego, kogo tylko zobaczymy. Ale nie wszystko jest takie łatwe jak się wydaje, bo samo strzelanie na nic się nie zda. Autorzy postarali się o urozmaicenie rozgrywki i tym samym trzeba często przechylić kolumny w celu przejścia z jednej platformy na drugą, przebiec ruchome podłoże itd., nudzić się na pewno nie można. Do wyboru mamy kilkanaście poziomów i nie ma konieczności przechodzenia od pierwszego do ostatniego, każdy wybieramy tak jak chcemy. Jak wygląda dokładnie sprawa broni? Posiadamy zwykły pistolet, strzelający prostokącikami oraz kilka granatów. Jednak trzeba uważać na zbyt częsty nacisk na spust, bo nie ma czegoś takiego jak dodatkowa amunicja – to co posiadamy na początku poziomu, musi nam wystarczyć na jego koniec.
Graficznie Blocktality prezentuje się naprawdę dobrze i pod tym względem nie można mieć zastrzeżeń. Jednak najważniejszym elementem gry jest jej fizyka i sposób, w jaki klocki rozrzucają się po powierzchni. Wszystko wygląda bardzo realistycznie i naprawdę cieszy oko. W tle przygrywa psychodeliczna muzyka, która klimatem nawiązuje do atmosfery opisywanej produkcji. Także i reszta dźwięków (strzały, odgłosy przeciwników, itd.) stoi na przyzwoitym poziomie.
Blocktality jest ciekawą alternatywą na nudę i na pewno zapewni sporo zabawy. Jednakże brakuje jakiejś fabuły, jakiegoś początku i końca, czegoś, co mogłoby wciągnąć gracza bliżej głównej postaci. Wszystko jest troszeczkę za luźne i bez głębszego pomysłu. Gra jednak pozwala spędzić ciekawie czas, tym samym nie pozostaje mi nic innego, jak tylku zaprosić do tego klockowatego świata.
KOMENTARZE
Gość
+0
2007-01-28 09:32:38
O rany denerwują się redaktorzy, oj denerwują... ;-)
[No ktoś musi... - dop. NIC]
Gość
+0
2007-01-28 01:19:41
ou shit sciagnałem tech demo ogre i jestem pod wrazeniem mozliwosci jakie oferuje , czekam na lepsze gry na tym silniku
Gość
+0
2007-01-27 21:18:43
Proszę o specjalne potraktowanie tego wpisu (błagam, muszę odpowiedzieć na poniższe):
Ale gra jest fajna, bo lubię tego typu gry (teraz nie usuniecie ]:-) ).
[Usuniemy, ale część komentarza :-)- dop. Kola256]
Gość
+0
2007-01-27 18:16:03
Polecam uruchomić najpierw coś takiego jak "Configure resolution", ustawić tam Direct3D9 albo OpenGL [oczywiście później odpowiadającą nam rozdzielczość itp.].Proszę pamiętać, że gra działa na engine Ogre3D!
Robcioo
+0
2007-01-27 18:16:03
Polecam uruchomić najpierw coś takiego jak "Configure resolution", ustawić tam Direct3D9 albo OpenGL [oczywiście później odpowiadającą nam rozdzielczość itp.].Proszę pamiętać, że gra działa na engine Ogre3D!
Gość
+0
2007-01-27 15:40:09
No, no, no... Czemu nie :-)
Gość
+0
2007-01-27 13:16:15
A mi gra nie działa, więc opinii nie będzie :/
[Skoro gra nie działa to nie zaśmiecaj komentarzy. -dop. Kola256]
Gość
+0
2007-01-27 12:03:55
Psychodeliczny klimat w plusach? Jak dla kogo... ;)
1