Grafika
Oryginalny pomysł
Muzyka
Nuda
INFORMACJE
Gatunek: Strategiczne
Licencja: freeware
Data wydania: 2009
Pobrań: 1433
Producent: Vulcando
Wymagania sprzętowe:
CPU: P4 3.0GHz lub Dual Core CPU RAM: 512MB Grafika: Nvidia/ATI z roku 2004 (np. GeForce6) HDD: 300MB
CPU: P4 3.0GHz lub Dual Core CPU RAM: 512MB Grafika: Nvidia/ATI z roku 2004 (np. GeForce6) HDD: 300MB
Dodatkowe opcje:
Internet/LAN, Rekordy online
Internet/LAN, Rekordy online
Język: Angielski
TAGI
INNE Z TEMATU
Hive rise
OCEŃ
Rok 2023, długoletnia wojna pomiędzy wrogimi nacjami powoli zmierza ku końcowi. Niestety, żądza przemocy wśród społeczeństwa nie ustaje. I wtedy rodzi się koncepcja telewizyjnego show, nazwanego Hive Rise! Miliony widzów dostaje to, co ich oczy pragną ujrzeć - generałowie w stanie spoczynku pędzą w wyścigu zbrojeń. Tak przedstawia się krótka fabuła tego sieciowego RTSa.
HR oferuje jedynie rozgrywkę online, która toczy się na jednej olbrzymiej mapie. Terenem batalii jest pustynia w jakimś odległym zakątku świata. Co najgorsze, mapa wygląda jak idealny plaster miodu (hm.. tylko że pięciokątny), który stanowią jedynie bazy i kawałek piasku. Pod względem zróżnicowania nuda.
Do dyspozycji mamy 12 trybów gry, które odblokowujemy zdobywając punkty. Oddziały, które kontrolujemy można podzielić na 3 tradycyjne kategorie: piechota, pojazdy uzbrojone oraz powietrzne. Każda z nich posiada średnio 4 jednostki. Co więcej, możemy wykupić tzw. upgrade w postaci większego limitu jednostek czy pola minowego, oraz zbierać trofea za osiągnięcia (czyli znów najczęściej za zdobyty wynik).
W każdej rozgrywce (trwającej 10 minut) robimy dokładnie to samo - budujemy kopalnię, rafinerię a potem już tylko jednostki. Bronimy bazy lub przejmujemy kolejne. Kończymy rozgrywkę, otrzymujemy punkty, ewentualne nagrody i tak w kółko. Jeżeli chodzi o mnie - monotonia. Jeżeli nasi znajomi również walczą na tym rozległym pustkowiu, można się z nimi umówić na mały meczyk. Niestety, nie miałem możliwości sprawdzić tej opcji.
Natomiast grafika, zrealizowana w pełnym 3D, jest bardzo ładna, przejrzysta, w kolorach piaskowych. Podobają mi się jednostki, budynki i inne obiekty. Ponadto, po włączeniu antyaliasingu grafika naprawdę cieszy oko. Animacjom także nie można nic wielkiego zarzucić.
Bardzo zawiodłem się na muzyce. Po wspaniałym, wojowniczym i wyniosłym utworem w menu, gra rozczarowuje nas radiem internetowym w klimatach pop i house (a przynajmniej tak mi się wydaje) w trakcie rozgrywki, które na dodatek potrafi się zatrzymać przez buforowanie..
Lepiej jest z dźwiękami strzałów oraz resztą odgłosów wojennej machinerii. Te są przyjemne i pasują do siebie.
Jak już mówiłem, jeżeli chodzi o mnie, gra jest po pewnym czasie nudna i powtarzalna. Myślę że trzeba być fanem gatunku żeby spędzić przy niej więcej czasu, reszta najprawdopodobniej będzie znużona po godzinie. Pomimo tego, chyba warto chociaż spróbować, ponieważ gra jest nietypowa.
HR oferuje jedynie rozgrywkę online, która toczy się na jednej olbrzymiej mapie. Terenem batalii jest pustynia w jakimś odległym zakątku świata. Co najgorsze, mapa wygląda jak idealny plaster miodu (hm.. tylko że pięciokątny), który stanowią jedynie bazy i kawałek piasku. Pod względem zróżnicowania nuda.
Do dyspozycji mamy 12 trybów gry, które odblokowujemy zdobywając punkty. Oddziały, które kontrolujemy można podzielić na 3 tradycyjne kategorie: piechota, pojazdy uzbrojone oraz powietrzne. Każda z nich posiada średnio 4 jednostki. Co więcej, możemy wykupić tzw. upgrade w postaci większego limitu jednostek czy pola minowego, oraz zbierać trofea za osiągnięcia (czyli znów najczęściej za zdobyty wynik).
W każdej rozgrywce (trwającej 10 minut) robimy dokładnie to samo - budujemy kopalnię, rafinerię a potem już tylko jednostki. Bronimy bazy lub przejmujemy kolejne. Kończymy rozgrywkę, otrzymujemy punkty, ewentualne nagrody i tak w kółko. Jeżeli chodzi o mnie - monotonia. Jeżeli nasi znajomi również walczą na tym rozległym pustkowiu, można się z nimi umówić na mały meczyk. Niestety, nie miałem możliwości sprawdzić tej opcji.
Natomiast grafika, zrealizowana w pełnym 3D, jest bardzo ładna, przejrzysta, w kolorach piaskowych. Podobają mi się jednostki, budynki i inne obiekty. Ponadto, po włączeniu antyaliasingu grafika naprawdę cieszy oko. Animacjom także nie można nic wielkiego zarzucić.
Bardzo zawiodłem się na muzyce. Po wspaniałym, wojowniczym i wyniosłym utworem w menu, gra rozczarowuje nas radiem internetowym w klimatach pop i house (a przynajmniej tak mi się wydaje) w trakcie rozgrywki, które na dodatek potrafi się zatrzymać przez buforowanie..
Lepiej jest z dźwiękami strzałów oraz resztą odgłosów wojennej machinerii. Te są przyjemne i pasują do siebie.
Jak już mówiłem, jeżeli chodzi o mnie, gra jest po pewnym czasie nudna i powtarzalna. Myślę że trzeba być fanem gatunku żeby spędzić przy niej więcej czasu, reszta najprawdopodobniej będzie znużona po godzinie. Pomimo tego, chyba warto chociaż spróbować, ponieważ gra jest nietypowa.
KOMENTARZE
Gość
+0
2011-11-04 16:51:52
nie
Gość
+0
2010-06-07 14:17:20
Czy to pójdzie na P4 2.4GHZ 1GB RAM Radeon 128MB?
Gość
+0
2010-03-23 17:32:50
No i co że papugują od c&c
Gość
+0
2010-01-21 12:26:47
papugi od c&c
Gość
+0
2010-01-03 03:43:30
ci ktuży lubią C&C to się może spodoba
Gość
+0
2009-12-22 23:21:18
dziwnie grafika podobna do C&C
1