Dość oryginalne
... ale tylko dla wytrwałych
Wymaga zbyt długiego treningu
Dla wąskiego grona odbiorców
INFORMACJE
Gatunek: Bijatyki
Licencja: freeware
Data wydania: 2006
Pobrań: 10559
Producent: Toribash
Wymagania sprzętowe:
Brak danych
Brak danych
Dodatkowe opcje:
Kilku graczy przy 1 komputerze, Rekordy online
Kilku graczy przy 1 komputerze, Rekordy online
Język: Angielski
INNE Z TEMATU
Toribash
OCEŃ
Jeśli lubisz narzekać na oklepane schematy we freeware'owych grach komputerowych to Toribash powinien być pozycją właśnie dla ciebie. Ale tylko pod warunkiem, jeśli uwielbiasz kombinować i jesteś bardzo cierpliwy.
Produkcja jest dość dziwaczna, momentami można ją określić jako odwzorowanie walk z kultowego Matriksa w trybie turowym. W praktyce wygląda to tak, że na ekranie widnieją dwie postaci (brak możliwości gry z komputerem!), które mają całkowicie - jakby to ująć - wyłączone mózgi, a w konsekwencji poluzowane wszystkie mięśnie, co owocuje bezwładnym opadaniem na podłogę. Wygra ten z graczy, który na zakończenie rundy będzie wciąż stał. Podczas każdej tury (tych jest 50) możemy zaznaczyć mięśnie (które są też hitboksami) mające wziąć udział w "akcji", a następnie określić, czy mają być np. "użyte". Dobieranie odpowiednich parti mieśni wiąże się z utrzymywaniem pozycji przez naszego wojownika oraz atakowania wroga (najbardziej wprawni gracze potrafią wykonać bardzo efektowne ewolucje, dzięki całkiem niezłemu silnikowi fizycznemu). Chcąć zatwierdzić atak wciskamy spację, co odda inicjatywę przeciwnikowi i animuje grę o kilka (na oko ze 3-4) klatek. Wiem, że brzmi to strasznie skomplikowanie i częściowo takie właśnie (niestety) jest. Grafika jest bardzo prosta, postaci trójwymiarowe składające się z prostych brył, co jednak nie pogarsza ogólnego wizerunku.
Gra zdecydowanie nie jest dla wszystkich graczy, wymaga ona bardzo dużo chęci i samozaparcia. Mogę ją polecić tylko takim graczom, którzy chcą spróbować czegoś nowego (efektowne akcje można zapisać w postaci replay'ów). Pozostali mogą ją sobie odpuścić.
Produkcja jest dość dziwaczna, momentami można ją określić jako odwzorowanie walk z kultowego Matriksa w trybie turowym. W praktyce wygląda to tak, że na ekranie widnieją dwie postaci (brak możliwości gry z komputerem!), które mają całkowicie - jakby to ująć - wyłączone mózgi, a w konsekwencji poluzowane wszystkie mięśnie, co owocuje bezwładnym opadaniem na podłogę. Wygra ten z graczy, który na zakończenie rundy będzie wciąż stał. Podczas każdej tury (tych jest 50) możemy zaznaczyć mięśnie (które są też hitboksami) mające wziąć udział w "akcji", a następnie określić, czy mają być np. "użyte". Dobieranie odpowiednich parti mieśni wiąże się z utrzymywaniem pozycji przez naszego wojownika oraz atakowania wroga (najbardziej wprawni gracze potrafią wykonać bardzo efektowne ewolucje, dzięki całkiem niezłemu silnikowi fizycznemu). Chcąć zatwierdzić atak wciskamy spację, co odda inicjatywę przeciwnikowi i animuje grę o kilka (na oko ze 3-4) klatek. Wiem, że brzmi to strasznie skomplikowanie i częściowo takie właśnie (niestety) jest. Grafika jest bardzo prosta, postaci trójwymiarowe składające się z prostych brył, co jednak nie pogarsza ogólnego wizerunku.
Gra zdecydowanie nie jest dla wszystkich graczy, wymaga ona bardzo dużo chęci i samozaparcia. Mogę ją polecić tylko takim graczom, którzy chcą spróbować czegoś nowego (efektowne akcje można zapisać w postaci replay'ów). Pozostali mogą ją sobie odpuścić.
KOMENTARZE
Gość
+0
2006-10-16 14:54:38
Wie ktoś czy są dodatki do tej gry albo patche?
Gość
+0
2006-10-13 19:35:25
Ale... Ta gra już nie jest freeware.
Gość
+0
2006-10-10 18:38:06
ja uwielbiam w to grac ale nie umiem za duzo trickow
Gość
+0
2006-10-06 19:07:54
gierka świetna - poczatek naprawdę przeraża ale można już ogarnąć mniej więcej po 10 (!!!) minutach gry... wiadomo że do jakiś kozackich kombosów dochodzi się miesiącami. jak już ktoś napisał, zaznaczamy myszką wybrany mięsień (kulkę) i naciskamy Z (pomaranczowe półkole pokaze nam w którą stronę zegnie się kończyna). Naciskamy spację by "przesunąć grę" do przodu i wtedy znowu zaznaczamy odpowiednie mięśnie i Z ;D może nie wyszły mi jakieś efektywne chołubce, ale całkiem ciekawe uderzenia rodem z Capoeiry :P POLECAM :D
Gość
+0
2006-10-04 14:50:54
JAK SIE TU STERUJE ??????
Gość
+0
2006-09-28 21:27:04
Czy sa jakies polskie strony o tej grze???
Gość
+0
2006-09-23 12:03:25
niezłe fajnie sie robi kombosy(a jak fajnie na kolegach w necie) >8)
Gość
+0
2006-09-19 00:48:40
genialna gra ktorej na poczatku trzbea poswiecic troche czasu ale jak sie zalapie to ciezko sie oderwac, reelacyjna produkcja niesamowity pomysl i jedyne ograniczenia to wyobraznia, bij jak chcesz wazne zeby bolalo :) jak macie problem sciagajcie filmiki z glowenj stronki gry wszystko pieknie wyjasnione :) pozdro
Gość
+0
2006-09-14 18:33:04
Gra jest nieziemska.
Gość
+0
2006-09-12 17:26:16
gra wypas kombosy robi sie na lajcie przyda się Z