INNE Z TEMATU
Magi - bitwa magów
No proszę, Polacy jednak potrafią tworzyć innowacyjne i ciekawe przy tym gry. Doskonałym przykładem na to jest Magi, które wczoraj ukazało się w wersji 0.96, a więc już tylko minuty dzielą nas do oficjalnej premiery. Jeśli chodzi o sens gry, oddaję głos autorowi:
Magi to krzyżowka strategii czasu rzeczywistego z RPG (z naciskiem na strategię). Gracz tworzy maga, wybiera jego cechy, szkoły magii i profesje, a następnie uczestniczy w serii pojedynków w nieustannej pogoni za nieśmiertelnością. Celem gry jest uzyskanie wystarczającej mocy by pokonać samą Śmierć gdy przyjdzie na to pora.
Gracz ma do przetestowania mnóstwo taktyk i kombinacji czarów/specjalnych zdolności - wszystko po to by umożliwić opracowanie własnej strategii na wygrywanie pojedynków. Wraz z postępami w grze i kolejnymi bitwami za pasem, wiek postaci rośnie. Prędzej czy później nadejdzie czas gdy będzie trzeba stoczyć walkę ze Śmiercią. Pytanie czy postać gracza będzie gotowa na to spotkanie...
Sama gra sterowana jest przy pomocy prostego interfejsu opartego na klikaniu myszką. Ponieważ Magi nie przynależy do żadnego oklepanego gatunku, proponuję zapoznać się z tutorialem umieszczonym w grze. Samo sterowanie jest proste jak drut, ale jego zrozumienie i sama mechanika gry, może sprawiać nieco problemów nowemu graczowi.
Największą wadą jest jak na razie brak rodzimego języka, ale być może pojawi się w kolejnej wersji. Żeby zachęcić do pobierania (6,0 MB) poniżej przedstawiam dwa screeny. Na razie nie ma oficjalnej strony, prócz forum Polskiego centrum Game Makera.
[1] [2]
Magi to krzyżowka strategii czasu rzeczywistego z RPG (z naciskiem na strategię). Gracz tworzy maga, wybiera jego cechy, szkoły magii i profesje, a następnie uczestniczy w serii pojedynków w nieustannej pogoni za nieśmiertelnością. Celem gry jest uzyskanie wystarczającej mocy by pokonać samą Śmierć gdy przyjdzie na to pora.
Gracz ma do przetestowania mnóstwo taktyk i kombinacji czarów/specjalnych zdolności - wszystko po to by umożliwić opracowanie własnej strategii na wygrywanie pojedynków. Wraz z postępami w grze i kolejnymi bitwami za pasem, wiek postaci rośnie. Prędzej czy później nadejdzie czas gdy będzie trzeba stoczyć walkę ze Śmiercią. Pytanie czy postać gracza będzie gotowa na to spotkanie...
Sama gra sterowana jest przy pomocy prostego interfejsu opartego na klikaniu myszką. Ponieważ Magi nie przynależy do żadnego oklepanego gatunku, proponuję zapoznać się z tutorialem umieszczonym w grze. Samo sterowanie jest proste jak drut, ale jego zrozumienie i sama mechanika gry, może sprawiać nieco problemów nowemu graczowi.
Największą wadą jest jak na razie brak rodzimego języka, ale być może pojawi się w kolejnej wersji. Żeby zachęcić do pobierania (6,0 MB) poniżej przedstawiam dwa screeny. Na razie nie ma oficjalnej strony, prócz forum Polskiego centrum Game Makera.
Może Ci się spodobają
KOMENTARZE
Gość
+0
2006-10-23 23:42:55
Ja bym troche grafike poprawił ;) aczkolwiek w graniu nie przeszkadza :P
A Grom wcale taki fajny nie był...
Gość
+0
2006-10-20 15:07:35
gra fajna, polacy potrafią robić gry np. Grom
Gość
+0
2006-10-18 23:13:07
Gierka super, choć jak zawsze znajdzie się jeszcze parę rzeczy, które można by poprawić. Generalnie polecam! :D
Gość
+0
2006-10-18 23:12:54
O...
Bardzo mi miło, że napisaliście o mojej grze.
Polecam ją wszystkim maniakom gierek, w których trzeba trochę pokombinować i pomyśleć, żeby wygrać.
Niestety muszę was zawieść w jednej sprawie - polskiej wersji językowej nie będzie. Były by problemy z dopasowaniem polskich tekstów do rozmiarów menu. Niemniej jednak tekst ma w grze małe znaczenie i myślę, że ktoś z "ingliszem" niezaznajomiony nie powinien mieć problemów.
(1) Poprzednia 1 2