INFORMACJE
Gatunek: Strzelanki
Licencja: freeware
Data wydania: 2006
Pobrań: 1233
Producent: Pascal vd Heiden
Wymagania sprzętowe:
Procesor 1,4 GHz, 256 MB RAM, karta graficzna 128 MB własnej pamięci, dostęp do Internetu
Procesor 1,4 GHz, 256 MB RAM, karta graficzna 128 MB własnej pamięci, dostęp do Internetu
Dodatkowe opcje:
Internet/LAN, Rekordy online
Internet/LAN, Rekordy online
Język: Angielski
INNE Z TEMATU
Bloodmasters
OCEŃ
Czy mieliście kiedyś uczucie déja vu? Ja bardzo wiele razy. Ostatnio przy okazji zapoznawania się z opisywanym tutaj Bloodmasters. Tytuł ten bardzo mi przypomina rodzime BEU Net. Na tyle "bardzo", że aż się zastanawiam, kto tu od kogo zżynał. :)
Zabawa jest łudząco podobna do tej znanej ze wspomnianego BEU Net. Kilku gości spotyka się na niewielkiej arenie i dostępnym arsenałem stara się wybić przeciwników. Całość, oczywiście, ukazana z lotu ptaka. Mam wrażenie, że zaimplementowane tu areny są nieco mniejsze niż te z seasoftowego odpowiednika oraz trochę mniej szczegółowe. Największą bolączką jest chyba brak trybu single player, więc o samotnej grze z botami od razu zapomnijcie. Zresztą w ogóle brak tu jakichkolwiek menusów, całość obsługujemy przez dołączoną zewnętrzną przeglądarkę serwerów. Grafika również jest jakaś taka "zbyt podobna", aczkolwiek Bloodmasters działa chyba trochę szybciej niż BEUN.
Nie ma większego sensu rozpisywać się bardziej nad tą produkcją, gdyż ten, kto jest zainteresowany i tak wcześniej zapoznał się z bardzo podobnym Netem, a kto tego jeszcze nie zrobił - to tam go właśnie odsyłam (wspierajcie nasze produkcje!). Mnie obie te gry specjalnie nie przekonały, jednak trzeba im oddać, że są ambitne.
Zabawa jest łudząco podobna do tej znanej ze wspomnianego BEU Net. Kilku gości spotyka się na niewielkiej arenie i dostępnym arsenałem stara się wybić przeciwników. Całość, oczywiście, ukazana z lotu ptaka. Mam wrażenie, że zaimplementowane tu areny są nieco mniejsze niż te z seasoftowego odpowiednika oraz trochę mniej szczegółowe. Największą bolączką jest chyba brak trybu single player, więc o samotnej grze z botami od razu zapomnijcie. Zresztą w ogóle brak tu jakichkolwiek menusów, całość obsługujemy przez dołączoną zewnętrzną przeglądarkę serwerów. Grafika również jest jakaś taka "zbyt podobna", aczkolwiek Bloodmasters działa chyba trochę szybciej niż BEUN.
Nie ma większego sensu rozpisywać się bardziej nad tą produkcją, gdyż ten, kto jest zainteresowany i tak wcześniej zapoznał się z bardzo podobnym Netem, a kto tego jeszcze nie zrobił - to tam go właśnie odsyłam (wspierajcie nasze produkcje!). Mnie obie te gry specjalnie nie przekonały, jednak trzeba im oddać, że są ambitne.
KOMENTARZE
Gość
+0
2007-02-17 10:36:03
Ja dziękuję, zwymiotuję.
Gość
+0
2007-02-01 12:27:10
beu net mi się nie podoba a wymagania tej gry to żart czy co??
Gość
+0
2007-01-21 13:14:10
Pf... A lagi straszne. Na wolnych netach nie pójdzie. Malutkie mapki... BEU net RLZ :) .
Gość
+0
2006-12-18 20:51:35
sto razy wygodniejszy wg mnie od tego co teraz jest w BEUN. Moze to poprostu przyzwyczajenie
Gość
+0
2006-12-18 19:06:05
To trzeba było tak od razu, a nie buraczyć się... Nawet nie wiedziałem, że są ludzie, którzy lubią ten niewygodny (wg mnie) sposób sterowania.
Gość
+0
2006-12-18 18:37:35
A Ja cie prosze o zrobienie gry ktora mnie zaciekawi. w BEU Net jedyne co mnie wkurza to to kijowe sterowanie. Chodzi mi o to zeby jak wciskam W to zeby szedł w strone kursora a nie zawsze do góry.
Gość
+0
2006-12-18 14:05:18
Sea... zrób gre o na zmodyfikownaym silniku BEU Net o ludkach [rycerzykach, wojownikach itd] którzy napażają się bronią białą i , np łukami i kuszami :D
Gość
+0
2006-12-18 09:03:22
Z OpenGL to będzie w BEU Net problem. Ale w następnej grze będzie OpenGL. Mam za cel postawione zrobić grę, która jeszcze bardziej wkurzy Mutomba i Aravrasa :). Na ich podium nienawiści stanie na pierwszym miejscu :D
Gość
+0
2006-12-17 23:08:01
21.07.2006 - premiera BEU NET
03.11.2006 - premiera Bloodmasters
Czy trzeba coś komentować? Poza tym na początku tworzenia BEU NET sam SeaSoft nie miał jeszcze internetu jak mnie pamięć nie myli....
A widzisz SeaSoft... Popraw ten silnik graficzny, bo wiesz... Wine+BEU NET chodzi wolno.... Wine+Croc 2 DEMO chodzi normalnie (tj. szybko...). Po pierwsze OpenGL, po drugie SDL (opcjonalnie), po trzecie PNG, po czwarte optymalizacja.
NIC
+0
2006-12-17 23:08:01
21.07.2006 - premiera BEU NET
03.11.2006 - premiera Bloodmasters
Czy trzeba coś komentować? Poza tym na początku tworzenia BEU NET sam SeaSoft nie miał jeszcze internetu jak mnie pamięć nie myli....
A widzisz SeaSoft... Popraw ten silnik graficzny, bo wiesz... Wine+BEU NET chodzi wolno.... Wine+Croc 2 DEMO chodzi normalnie (tj. szybko...). Po pierwsze OpenGL, po drugie SDL (opcjonalnie), po trzecie PNG, po czwarte optymalizacja.