możliwość uproszczenia gry kodami
INFORMACJE
Gatunek: Zręcznościowe
Licencja: freeware
Data wydania: 2007
Pobrań: 6712
Producent: JTR
Wymagania sprzętowe:
brak danych
brak danych
Dodatkowe opcje:
Rekordy online
Rekordy online
Język: Angielski
INNE Z TEMATU
Death Worm
OCEŃ
Oglądaliście "Wstrząsy" (Tremors)? A może znacie legendę o Mongolskim Robaku Śmierci (Allghoi Khorkhoi)? Nie zastanawiało was jak to jest z tymi podziemnymi stworami, które szukają sobie pokarmu na powierzchni? Jak się poruszają, gdzie żyją? JTR postanowił umożliwić graczom wcielenie się w takiego robaka i pokierowania jego krótkim życiem, podczas którego jedynym celem jest zdobycie pożywienia i powiększenie dzięki temu własnych rozmiarów.
Cały przedstawiony w grze świat został podzielony na część podziemną - królestwo czerwia - oraz nadziemną - jego stołówkę. Wachlarz dań jest, jeśli nie bogaty, to co najmniej urozmaicony: zwykłe ludki, którzy spacerują sobie wespół z żyrafami, lwami i słoniami (doprawdy, dziwne towarzystwo), a na niebie spokojnie lata różnobarwne ptactwo. Chociaż ataki wywołują panikę, mściwa natura ludzi nie pozwala zostawić tego bez reakcji. Zaraz zjawiają się maruderzy na wielbłądach, marines, bombowce i czołgi! Każde wychylenie ponad ziemię to ryzyko zostania trafionym, przez żądnego krwi żołdaka. Ci są tak napaleni, że nie patrzą jak strzelają i sytuacja, gdy podczas obławy na tygrysa postrzelono weterynarza to naprawdę drobny wypadek w porównaniu z rzeziami w grze. Co gorsza, na powierzchni zaczynają pojawiać się miny oraz coś na kształt transformatorów Tesli. Oba przedmioty są groźne i należy ich unikać jak ognia.
Zjadając kolejne stworzenia nie tylko zdobywa się punkty, ale również przybiera na wadze, stając się większym i silniejszym. Dzięki temu można skakać coraz wyżej, dosięgając wysoko przelatujących ptaków i samolotów. Dlatego w ramach współzawodnictwa, zamiast porównywać zdobyte punkty, wystarczy sprawdzić, kto ma większego robaka. Gra kończy się z chwilą utraty wszystkich punktów życia. Na szczęście można je regenerować zjadając inne podziemne robaczki.
Ani graficznie, ani dźwiękowo (muzyka zerżnięta ze Street Rage 2) Death Worm nie zachwyca, jednak pomysł zasługuje na uwagę. Szkoda, że został potraktowany po macoszemu, bo wykrzesać można z niego naprawdę sporo. Choć kto wie... może ujrzymy kiedyś drugą, podrasowaną cześć o mięsożernej dżdżownicy.
Cały przedstawiony w grze świat został podzielony na część podziemną - królestwo czerwia - oraz nadziemną - jego stołówkę. Wachlarz dań jest, jeśli nie bogaty, to co najmniej urozmaicony: zwykłe ludki, którzy spacerują sobie wespół z żyrafami, lwami i słoniami (doprawdy, dziwne towarzystwo), a na niebie spokojnie lata różnobarwne ptactwo. Chociaż ataki wywołują panikę, mściwa natura ludzi nie pozwala zostawić tego bez reakcji. Zaraz zjawiają się maruderzy na wielbłądach, marines, bombowce i czołgi! Każde wychylenie ponad ziemię to ryzyko zostania trafionym, przez żądnego krwi żołdaka. Ci są tak napaleni, że nie patrzą jak strzelają i sytuacja, gdy podczas obławy na tygrysa postrzelono weterynarza to naprawdę drobny wypadek w porównaniu z rzeziami w grze. Co gorsza, na powierzchni zaczynają pojawiać się miny oraz coś na kształt transformatorów Tesli. Oba przedmioty są groźne i należy ich unikać jak ognia.
Zjadając kolejne stworzenia nie tylko zdobywa się punkty, ale również przybiera na wadze, stając się większym i silniejszym. Dzięki temu można skakać coraz wyżej, dosięgając wysoko przelatujących ptaków i samolotów. Dlatego w ramach współzawodnictwa, zamiast porównywać zdobyte punkty, wystarczy sprawdzić, kto ma większego robaka. Gra kończy się z chwilą utraty wszystkich punktów życia. Na szczęście można je regenerować zjadając inne podziemne robaczki.
Ani graficznie, ani dźwiękowo (muzyka zerżnięta ze Street Rage 2) Death Worm nie zachwyca, jednak pomysł zasługuje na uwagę. Szkoda, że został potraktowany po macoszemu, bo wykrzesać można z niego naprawdę sporo. Choć kto wie... może ujrzymy kiedyś drugą, podrasowaną cześć o mięsożernej dżdżownicy.
KOMENTARZE
Gość
+0
2010-06-17 07:45:33
mi to niechce odpalic wciskam ikone laduje sie i nic
Adamlew1
+0
2009-11-21 10:19:47
Mi jmuż zrobiło 965 ton :)
Gość
+0
2009-09-28 21:13:00
zaj***sta gra
Gość
+0
2009-09-28 21:11:43
mi wazyl 776 ton
Gość
+0
2009-09-28 21:10:58
Moj osiognal 1025978 ponktow a combo mialem 79 to juz cos
Adamlew1
+0
2009-09-25 19:34:49
Udałolo mi się nawet 158 ton, mówie wam ;]
Adamlew1
+0
2009-09-19 10:13:15
Extra ta gra :D Szkoda że to nie 3D
shadow1578
+1
2009-08-31 19:04:54
Według mnie gra bardzo dobra zachęcam. A co do kodów wciskamy insert w trakcie gry i wpisujemy:
- space- niska grawitacja, można przelecieć całą planszę jednym skokiem;
- dhole- nieśmiertelność, automatyczna regeneracja życia;
- namcap- wyglądasz jak pacman, a za tobą wloką się żółte kropki zamiast odwłoku.
- space- niska grawitacja, można przelecieć całą planszę jednym skokiem;
- dhole- nieśmiertelność, automatyczna regeneracja życia;
- namcap- wyglądasz jak pacman, a za tobą wloką się żółte kropki zamiast odwłoku.
Gość
+0
2009-08-06 08:29:58
mi się udało 620 ton mieć
Gość
+0
2009-06-16 10:41:36
....15641 PKT....127 COMBO.... Nie Przegrałem Tylko Nie Mogłem Zniesć Krzyku Starego ...."IDZ SIE UCZYC!!!!" :P